Sinteza săptămânii 4 – 8 noiembrie

PROFI-UrlatiRetail

Carrefour deschide primul său supermarket din orașul Piatra Neamț, ridicând numărul total de magazine în acest format (Market) la 74.

Lidl a inaugurat două magazine nou construite, unul la Alba Iulia şi unul la Iaşi, reţeaua sa din România însumând în prezent 167 de magazine.

PROFI a inaugurat 10 magazine în cursul lunii octombrie. Primele două deschideri din luna noiembrie au avut loc la Turnu Măgurele si Urlați, PROFI extinzându-şi reţeaua într-un ritm alert care îi va permite să ajungă la cel puțin 200 de magazine până la sfârșitul anului.

Sătămânalul Romanian retail weekly news, cu principalele ştiri din retailul autohton, în limba engleză.

FMCG

Mondelēz International, unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de ciocolată, biscuiţi, gumă, bomboane, cafea şi băuturi (sub forma de pulbere), sărbătoreşte un an de la lansarea noii companii. În urmă cu un an, Kraft Foods Inc a devenit Mondelēz International Inc., după desprinderea de divizia de produse alimentare din America de Nord.

Heineken lansează pentru fanii fotbalului platforma Twitter #ShareTheSofa.

Danone lansează Oikos natur, un iaurt inspirat din rețetele tradiționale grecești, cu o textură densă, cremoasă, fără să fie gras datorită cantităţii de două ori mai mare de proteine în comparaţie cu iaurturile obișnuite.

MGC Topoloveni, compania care operează unul dintre cele mai moderne complexe de fabrici din sectorul alimentar din România, prezintă în cadrul Târgului INDAGRA portofoliul său de produse alimentare.

Smirnoff anunță lansarea la nivel mondial a aplicației Mixhibit, un instrument inovator, care îmbină și integrează cele mai frumoase momente ale utilizatorilor de pe Facebook, Twitter și Instagram, generând clipuri video memorabile.

Studii

Conform raportului de cercetare YouBus. Tendinte in activitati, preferinte si consum. Primavara-Vara 2013, realizat de platforma Youth Monitor, cele mai raspandite electronice printre tinerii din Romania sunt smartphone-urile (51,3%), laptopurile (52,9%) și camerele foto digitale (53,9%).

WWF-România lansează a doua ediție a studiului Retailer Scorecard, ce analizează performanța de mediu a primilor 12 retaileri FMCG din România.

Evenimente

PhotoReading sau FotoCitire este o fotografiere mentală a unui material scris, la o viteză de minim 25.000 cuvinte pe minut. Detalii despre Cursul de Photoreading.

Cum sa faci lucrurile să se întâmple?”, o conferinţă regizată cu umor, de Ducu Darie în cadrul căreia participanţii vor afla cum să câştige minţile şi sufletele oamenilor, cum să-i influenţeze pe cei din jur astfel încât “să scoată” de la ei scene şi idei originale.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro vor avea discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 4 – 8 noiembrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: