Sinteza săptămânii 13 – 17 iulie 2015

Articol PREMIUM: Ce perspective sunt în categoria paste făinoase din România, o categorie cu o cerere aproape acoperită?

Până în 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în competiţia METRO Starurile Comunităţii, un program iniţiat de către retailerul METRO Cash & Carry ce şi-a propus identificarea și recunoașterea antreprenorilor care susțin comunitățile locale.

Retail

AFI Europe România se află în discuții avansate cu un lanț de hypermarket-uri pentru un nou Centru Comercial din centrul Brașovului, ce se va deschide în octombrie 2017.

cora România, retailer ce apartine grupului belgian Louis Delhaize a anunţat rezultatele financiare pentru anul 2014, cu vânzări în creştere cu 4,5%, la 1,71 miliarde de lei (cca. 380 milioane de euro).

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 23 iulie a unui magazin nou construit, în Bucureşti, al treilea deschis anul acesta, reţeaua sa din România ajungând astfel la 187 de magazine.

PROFI inaugurează un magazin în Bârlad, jud. Vaslui, reţeaua sa ajungând să fie prezentă în 150 de localităţi din toate cele 42 de judeţe. Magazinul din Bârlad este magazinul cu numărul 316.

Analize

food-supermarketPreţurile la produsele alimentare au scăzut, în medie, cu 8,2% de la momentul aplicării reducerii TVA de la 24% la 9%, potrivit ultimului raport pe care l-a dat publicităţii Institutul Naţional de Statistică cu privire la preţuri.

Credit foto: Shutterstock

FMCG

AQUA Carpatica, brandul de apă aparţinând Valvis Holding, a devenit un brand internațional, fiind prezent pe 3 continente.

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în prima jumătate a acestui an un business de 5 milioane de lei, în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Brandul Grolsch celebrează 400 de ani de creativitate. Pentru a marca această aniversare, Grolsch a lansat o provocare pentru artiștii din întreaga lume.

Studii:

Previziunile economice pentru Europa sunt, în continuare, puternic influențate de criza din Grecia, conform rezultatelor studiului GfK Climatul de consum Europa valabile pentru al doilea trimestru din 2015.

Servicii

mediaTRUST România a lansat o nouă versiune a platformei pentru dispozitive mobile, o soluție ideală pentru a accesa facil rezultatele monitorizării media din orice loc cu conexiune la internet.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 13 – 17 iulie 2015
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: