Sinteza săptămânii 5 – 9 martie 2012

METRO Cash & Carry România a lansat cea de-a treia ediţie METRO EXPO, cel mai mare târg expoziţional din Sud – Estul Europei, continuând astfel tradiţia de a oferi clienţilor săi profesionişti soluţii complete pentru dezvoltarea afacerii. În cadrul acestui eveniment Metro Cash & Carry România și-a prezentat strategia de dezvoltare, bazată pe servicii cu valoare adăugată.

Carrefour a deschis cel de-al 48-lea supermarket din tara, in Bucuresti, Str. Nicolae Caramfil, nr.71-73, sector 1. Este cel de-al 12-lea Carrefour Market din Bucuresti.

REWE România, compania care opereaza reţeaua de magazine de tip discount Penny Market şi Penny Market XXL, a deschis la Brasov cel de-al 123-lea magazin Penny Market din ţară şi unitatea cu numarul 129 din reţeaua sa.

BILLA România anunță finalizarea procesului de modernizare a magazinului său din București, cartierul Titan. Magazinul a intrat într-un amplu proces de renovare și remodelare la sfârșitul anului trecut, iar investiția totală se ridică la peste 500.000 EURO.

Mega Image a avut un an 2011 foarte bun, in care si-a confirmat pozitia de lider pe segmentul supermarketurilor, performanta obtinuta atat printr-o evolutie pozitiva a vanzarilor inregistrate in aceleasi magazine (like for like – magazine existente si in 2010) cat si o extraordinara expansiune organica (35 magazine noi).

Titan SA, una dintre cele mai mari companii de morărit şi panificaţie din Romania, a inaugurat cel de-al 45-lea magazin Belforno Fresh din Capitală ce va fi amplasat în zona Gării de Nord.

Farmec SA a creat Fiolelele cu Acid Hialuronic, un nou produs care vine în completarea gamei Gerovital H3 Evolution.

OREO, biscuitul preferat de întreaga lume, savurat de familii şi prieteni în peste 100 de ţări din lume, una din cele 12 mărci „de un miliard de dolari” ale Kraft Foods şi cel mai vândut biscuit al secolului XXI, cu venituri anuale de peste $1,5 miliarde la nivel global, a aniversat 100 de ani pe 6 martie 2012.

Gillette a lansat în această săptămână pe piața din România cele mai recente inovaţii în materie de bărbierit: aparatul de ras Gillette Fusion ProGlide, gelul de bărbierit Gillette Fusion ProGlide şi produsele de îngrijire a pielii Gillette PRO.

Piața bunurilor de folosință îndelungată din România nu și-a încetinit recuperarea, în ultimul trimestru al anului crescând cu 15.6% față de T4 2010, conform unui studiu al GfK Temax Romania.

Rock the City, unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică rock din România, se alătură anul acesta seriei de evenimente Tuborg Green Fest. Tuborg Green Fest powered by Rock the City va avea loc la sfârşitul lui iunie şi se va întinde pe durata a trei zile, pline de rock şi metal de cea mai bună calitate.

Ieri a avut loc lansarea în România a Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, singura instituție din România specializată în cercetarea efectelor consumului moderat de bere asupra organismului uman.

Oradea este noua “Capitală Verde a României”, competiţie ce face parte din programul de responsabilitate socială Umbrela Verde, lansat de Tuborg în anul 2007 în parteneriat cu Ministerul Mediului şi Pădurilor.

Câteva ştiri externe ale sâptămânii, pe scurt.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 5 – 9 martie 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: