Prezența celor mai importante magazine de tip hipermarket, supermarket, discount şi cash&carry pe rețelele sociale.
A debutat cea de-a treia ediţie a programului naţional „Ajută-ţi şcoala!”, iniţiat de real,- Hypermarket în 2010.
Tetra Pak, lider în industria procesării și ambalării alimentelor, a relansat campania „Da, lapte!”.
La un an de la lansarea planului pentru un Stil de Viață Durabil, Unilever a publicat raportul care prezintă progresele realizate până în prezent pentru atingerea obiectivelor stabilite.
Carrefour și-a anunțat retragerea din Armonia Arad Shopping Center şi este în căutarea unei alte locaţii în acest oraş.
Coca-Cola a organizează azi, sâmbătă, 14 iulie, începând cu ora 20:00, turul ciclist “Bicicleta roșie”.
REWE România a deschis pe 12 iulie 2012, la Aiud (judetul Alba), cel de-al 126-lea magazin Penny Market din țară și unitatea cu numărul 132 din rețeaua sa.
Danone România a anunţat finalizarea proiectului OXYGEN. Proiectul şi-a propus promovarea unei culturi de prevenire a riscurilor profesionale prin încurajarea schimbărilor de comportament.
Prigat intră în segmentul ambalajelor de carton cu un nou portofoliu ce conţine propuneri pentru cele mai importante segmente de arome: suc de portocale 100%, mere roşii 100%, tomate 100% şi nectar de merişoare.
Un nou magazin PROFI s-a deschis pe 12 iulie în București.
Internațional:
Grupul Carrefour a anunțat rezultatele vânzărilor din prima parte a anului 2012.
CEO-ul Metro Group, Olaf Koch, a declarat că este posibil ca perioada de criză prin care trece moneda euro în această perioadă să afecteze obiceiurile de consum din Germania.
Acțiunile Carrefour au crescut cu 7% în ciuda rezultatelor destul de modeste ale raportului financiar din prima parte a anului.
