Sinteza săptămânii 9 – 13 iulie


Intern:

Prezența celor mai importante magazine de tip hipermarket, supermarket, discount şi cash&carry pe rețelele sociale.

A debutat cea de-a treia ediţie a programului naţional „Ajută-ţi şcoala!”, iniţiat de real,- Hypermarket în 2010.

Tetra Pak, lider în industria procesării și ambalării alimentelor, a relansat campania „Da, lapte!”.

La un an de la lansarea planului pentru un Stil de Viață Durabil, Unilever a publicat raportul care prezintă progresele realizate până în prezent pentru atingerea obiectivelor stabilite.

Carrefour  și-a anunțat retragerea din Armonia Arad Shopping Center şi este în căutarea unei alte locaţii în acest oraş.

Coca-Cola a organizează azi, sâmbătă, 14 iulie, începând cu ora 20:00, turul ciclist “Bicicleta roșie”.

REWE România a deschis pe 12 iulie 2012,  la Aiud (judetul Alba), cel de-al 126-lea magazin Penny Market din țară și unitatea cu numărul 132 din rețeaua sa.

Danone România a  anunţat finalizarea proiectului OXYGEN. Proiectul şi-a propus promovarea unei culturi de prevenire a riscurilor profesionale prin încurajarea schimbărilor de comportament.

Prigat intră în segmentul ambalajelor de carton cu un nou portofoliu  ce conţine propuneri pentru cele mai importante segmente de arome: suc de portocale 100%, mere roşii 100%, tomate 100% şi nectar de merişoare.

Un nou magazin PROFI s-a deschis pe 12 iulie în București.

Internațional:

Grupul Carrefour a anunțat rezultatele vânzărilor din prima parte a anului 2012.

CEO-ul Metro Group, Olaf Koch, a declarat  că este posibil ca perioada de criză prin care trece moneda euro în această perioadă să afecteze obiceiurile de consum din Germania.

Acțiunile Carrefour au crescut cu 7% în ciuda rezultatelor destul de modeste ale raportului financiar din prima parte a anului.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *