Sinteza săptămânii 14 – 18 noiembrie

Intern:

În această toamnă, cu ocazia apropierii sărbătorilor de iarnă, producătorul COSELI oferă clienţilor şi colaboratorilor săi o serie de esenţe noi: lamâie, portocale, măr şi scortişoară, cafea – pentru cele mai aromate şi mai deosebite prăjituri. La momentul actual producătorul COSELI este unic pe piaţa din România în ceea ce priveste esenţa de măr şi scortişoară, produs ce a transmis deja semnale pozitive din rândul consumatorilor.

Carrefour accelerează expansiunea în România deschizând numai în acestă săptămână un hipermarket, la Botoşani, ridicând la 25 numărul de unităţi pe acest format, şi două supermarketuri Carrefour Express, unul în Bucureşti şi unul la Timişoara.

BILLA România a inaugurat cel de-al treilea magazin al rețelei din orașul Cluj-Napoca, ajungând la un total de 58 de unități operate în întreaga țară.

Cu 42 magazine deschise în România, dm (drogerie markt) continuă extinderea sa la nivel naţional cu deschiderea a încă 5 magazine la Alba Iulia (17.11.2011), Ploieşti (24.11.2011), Sibiu (25.11.2011), Braşov (01.12.2011) şi Cluj Napoca (12.12.2011).

PROFI a inaugurat primul său magazin din Tg.Jiu şi ajunge la un număr total de 104 unităţi deschise în România.

După cum ne-a obişnuit în ultimul timp, Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 21 noiembrie a încă 2 magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 126 magazine. Noile unităţi se deschid în Arad, judeţul Arad şi Iaşi, judeţul Iaşi.

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a inaugurat un nou magazin în Tecuci, jud. Galaţi. Este cel de-al 69-lea magazin din România al reţelei germane şi al 11-lea deschis în acest an.

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată din România a înregistrat o creştere de două cifre pentru al treilea trimestru consecutiv. Astfel, în primele trei trimestre ale lui 2011 piaţa a arătat o creştere de 11,5% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, conform GfK TEMAX.

În perioada 15 -28 noiembrie 2011 Cora România organizează în toată reţeaua sa de hipermarketuri târgul tematic “Săptămânile belgiene”, în cadrul căreia Belgia îşi expune delicatesele.

Internaţional:

Divizia de supermarket-uri aparţinând Rewe Group, Billa, intenţionează să investească anul viitor aproximativ 1,1 miliarde de euro în 20-25 de magazine noi şi 85 de renovari de magazine din Austria.

Metro Group a dezvaluit că intenţionează să accelereze extinderea lanţului său de magazine tip cash & carry în India, ca urmare a performanţei puternice înregistrate de magazine sale actuale. Retailerul german, care tocmai a deschis cel de-al 8-lea magazin din India, a declarat că va deschide opt pana la 10 centre noi în fiecare din următorii patru ani.

Al doilea cel mare producător de bere din lume, SABMiller, a raportat o creştere a volumelor de bere cu 3% în prima jumătate a lui 2011 (până la 30 septembrie 2011), faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 14 – 18 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: