Top 10 evenimente din industria FMCG din România, în 2014

Cu greu am realizat un top 10 al celor mai notabile evenimente ale industriei FMCG din România, în 2014, poate pentru că nu prea au fost mişcari importante în această piaţă sau poate pentru că cele de la nivel internaţional nu au afectat jucătorii autohtoni din FMCG.

Iată topul:

FMCG prod1. Consiliul Concurenţei a autorizat, în luna august 2014, operaţiunea de concentrare economică prin care Agrana Zucker GmbH a preluat activele companiilor SC Zahărul Liești SA şi SC Lemarco Cristal SRL. Tranzacţia a fost autorizată cu condiţia respectării unor angajamente asumate voluntar de Agrana Zucker GmbH. Intenţia de cumpărare a fost făcuta publică în luna februarie 2014.

Credit foto: Shutterstock

2. La începutul lunii februarie 2014, Strauss Coffee B.V. semna un acord cu Cia Iguacu de Café Soluvel pentru achiziţia mărcii de cafea „Amigo”, vândută în principal în România. Achiziția mărcii de cafea AMIGO de către STRAUSS Coffee a fost aprobată de Consiliul Concurenței, în luna iulie 2014.

3. La începutul lunii iunie 2014, producătorul Albalact inovează brandul Zuzu aducându-i o nouă identitate vizuală și un ambalaj unic în România. Zuzu oferă consumatorilor săi, în premieră, primul lapte la bidon de plastic cu mâner.

4. Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, şi-a anunţat planurile prin care îşi intensifică exporturile şi intră pe piaţa din Ungaria.

5. Farmec a inaugurat, în luna septembrie 2014, un nou magazin de brand în Grecia, la Katerini, al doilea de pe piaţa elenă. Primul magazin de brand Farmec inaugurat în afara țării este situat în Sharjah, Emiratele Unite Arabe, și a fost deschis în 2003. În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu Mureș.

6. La Fantana, lider al pieţei de aprovizionare cu apă în sistem watercooler şi purificator din România şi Serbia, a achiziţionat, în luna aprilie 2014, compania Blue Coffee Service, distribuitor autorizat al produselor Lavazza în România.

7. amb Wine, creatorul vinurilor premium LILIAC şi Crepuscul, deschide, în luna iunie 2014, LILIAC POP UP Store, primul magazin de vinuri de tip pop up din Romania.

8. Asociaţia Berarii Romăniei lansează campania “Salvează berea!”, prin care iubitorii de bere din Romănia sunt invitaţi să semneze o petiţie online, obiectivul demersului fiind stabilirea accizelor la bere la minimul european.

9. România a ocupat, în 2013, locul 12 în topul celor mai mari producători mondiali de vin, conform statisticilor Organizației Internațională a Viei și Vinului (OIV) şi rămâne în top zece consumatori de vin la nivel mondial, din punct de vedere al consumului fiscalizat, care se ridică la 24 de litri pe cap de locuitor.

10. Eden Delicatese, unul dintre principalii jucători de pe piaţa naţională a aluatului congelat, diversifică piața de produse de patiserie congelate din România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Top 10 evenimente din industria FMCG din România, în 2014

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: