Retail & FMCG – sinteza săptămânii 22 februarie – 1 martie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 22 februarie – 1 martie 2019. Noutăți despre Kaufland, MyAuchan, Carrefour, Schwarz Group, Ahold Delhaize, un studiu GfK despre piața FMCG din România, Farmec, PepsiCo, Mondelēz International, Gun Media, NEPI Rockcastle, NETOPIA Payments și o analiză PwC.


retail-FMCG.ro, platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile care se adresează acestei nișe. Detalii

Hai să ne cunoaştem şi să vedem care ar fi cea mai bună modalitate de promovare B2B a produselor sau serviciilor dvs în retail-FMCG.ro! E suficient un mesaj pe adresa de e-mail revista@retail-fmcg.ro.


Știrea săptămânii

Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați de pe piața românească, anunță majorarea venitului minim pentru lucrătorii comerciali din magazine la 3.300 lei brut și actualizează pachetul de beneficii pentru angajați, începănd cu 1 martie 2019…citește mai departe.


Retail

Auchan Retail România a deschis în această săptămână primul magazin MyAuchan din orașul Cluj-Napoca, rețeaua de magazine ajungând, astfel, la 20 de unități: 15 magazine în stații Petrom în cadrul partenariatului Auchan România și OMV Petrom și 5 magazine MyAuchan independente – 3 în București, 1 în Craiova și începând din 28 februarie 1 în Cluj-Napoca – GALERIE FOTO.


Retail Internațional

retailLa un an de la lansarea ambițiosului Plan de Transformare Carrefour 2022, rezultatele măsurilor implementate în 2018 au dat deja rezultate, iar pentru 2019 conducerea grupului Carrefour a setat acțiunile care vor duce și mai aproape de îndeplinirea acestui plan. Iată acțiunile pentru 2019…citește mai departe.

Credit foto: Shutterstock

Grupul german de retail Schwarz Group, operatorul reţelelor de magazine Kaufland şi Lidl, prezente şi în România, vrea să preia peste 100 de magazine real din Germania, rețea deținută de METRO AG. Doar 2 magazine real mai există în România…citește mai departe.

Vânzările online ale grupului olandezo-belgian Ahold Delhaize au crescut cu 24,8%, până la 3,5 miliarde de euro, la cursuri de schimb constant, conform raportului final pentru întreg anul 2018 al companiei…citește mai departe.


FMCG

Piața FMCG (piața bunurilor de larg consum) din România a înregistrat pe parcursul anului 2018 o creștere de 5,7% comparativ cu 2017, conform rezultatelor studiului GfK. Creșterea a fost determinată în cea mai mare parte de inflație…citește mai departe.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane Euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017…citește mai departe.

Compania PepsiCo România a fost desemnată pentru a doua oară drept Angajatorul de Top numărul 1 în România, fiind recunoscută pentru al șaselea an consecutiv pentru condițiile de lucru excepționale oferite angajaților. De asemenea, PepsiCo a fost certificat ca al doilea Angajator de Top în Europa, în 2019…citește mai departe.

Începând cu ianuarie 2019, Vince Gruber a preluat funcția de vicepreședinte executiv al Mondelēz International și cea de președinte pe Europa…citește mai departe.


Analize

Conform celei mai recente ediții a raportului Global Family Business Survey realizat de PwC, afacerile de familie trebuie să caute să-și maximizeze avantajul competitiv care vine din cultura puternică bazată pe valori….citește mai departe.


Servicii

Gun Media, agenție de marketing digital performant, ne oferă câteva strategii care pot fi implementate și se pretează companiilor din retail & FMCGcitește mai departe.

NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, anunță investiția în startup-ul SupplyBlockchain, platformă B2B de tip SaaS (Software as a Service) care adaugă transparență în lanțurile logistice folosind tehnologia blockchain pentru a înregistra exact data și locația produselor fizice…citește mai departe.

În 2018, compania NEPI Rockcastle și-a consolidat poziția de cel mai important investitor, dezvoltator și operator de proprietăți în Europa Centrală și de Est. Rezultate financiare.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 22 februarie – 1 martie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: