Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 octombrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 23 – 27 octombrie 2017.

retail magazineRetail

Reţeaua PROFI a deschis în această săptămână 6 magazine, încheind luna octombrie cu un total de 19 unităţi inaugurate. Reţeaua natională ajunge, astfel, la 648 de magazine.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour a anunțat lansarea unui serviciu în Franța, Merci Voisin (Mulţumesc, Vecine), prin care consumatorii pot comanda produse online, iar comanda o pot primi de la alţi clienţi, contra unei taxe, conform LSA.

De asemenea, Alexandre Bompard, noul Președinte și CEO al grupului Carrefour, a anunțat crearea unui Comitet Executiv al grupului precum și componenţa acestuia. Guillaume de Colonges este noul Director Executiv al Carrefour pentru Nord-Estul Europei din care fac parte pieţe precum: Belgia, Polonia și România.

METRO Cash & Carry România repoziționează brandul de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă și țintește un număr de 2000 de magazine până în 2020.

METRO AG a anunțat o creștere cu 0,5% a vânzărilor sale nete în anul financiar 2016/17 conform cifrelor preliminare și o creștere a vânzărilor, în general, cu 1,6%, ajungând la 37,1 miliarde de euro. Grupul german Metro a mai anunțat deschiderea primului magazin cash & carry cu statut energetic zero în St. Pölten, în nordul Austriei.

Black Friday la Flanco – în perioada 27 octombrie – 19 noiembrie – reduceri de până la 80% în cele 123 de magazine din toată țara și online, pe www.flanco.ro

Amazon a lansat un serviciu de livrare pentru companiile cu mai mulți utilizatori din SUA și Germania și le oferă nelimitat livrare gratuită pentru articolele eligibile.

FMCG

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, a anunțat lansarea unei noi linii de produse gustoase și sănătoase ce poartă semnătura lui Chef Horia Vîrlan.

ALKA Group, unul din principalii jucători din regiune în industria FMCG, investește peste 11,5 milioane euro în construirea unei noi capacități de producție pentru biscuiți și snacks-uri sărate, localizată în Ploiești.

Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% românesc, a anunțat relansarea celor două game consacrate pentru curăţenia locuinţei –  Nufăr şi Triumf.

Studii

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de retargetare de ultimă generație pentru zona de comerț online, a implementat recent algoritmi noi pentru estimări precise ale ratei de click (CTR), permițând o anticipare mai bună a click-urilor pe reclame.

Înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, jumătate dintre românii din mediul urban țin cont de părerile și recomandările unor influențatori, fie că este vorba despre familie și prieteni, profesioniști, jurnaliști, bloggeri/vloggeri sau vedete, conform unui studiu Bold by Lowe Group realizat de agenția Initiative.

Evenimente

Romanian Retail Real Estate Forum este cel mai important eveniment anual dedicat tendințelor în piața locală de retail, cu focus pe real estate, organizat de GOVNET. Revista Retail-FMCG a fost partener media al evenimentului.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 octombrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: