Retail & FMCG – sinteza săptămânii 28 ianuarie – 1 februarie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 28 ianuarie – 1 februarie 2019.

Știrea săptămânii:

Consiliul Concurenței a sancționat 7 companii active pe piața comercializării produselor alimentare din România (3 retaileri și 4 furnizori ai acestora) cu amenzi în valoare totală de 87.713.336 lei (aprox. 18,8 milioane euro) pentru fixarea prețurilor. Companiile sancționate sunt: Auchan, Carrefour, cora, Quadrant-Amroq Beverages, Star Foods, Strauss România și Nelson Prod.

Ca reacție la aceste sancțiuni, retailerii cora și Auchan au anunțat că vor contesta în instanță decizia Consiliului Concurenței. Carrefour România a recunoscut fapta, beneficiind astfel de o reducere a amenzii.

Retail

Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea, pe data de 31 ianuarie 2019, a unui magazin nou în Ghiroda, județul Timiș, primul din acest an pentru retailerul german, rețeaua națională ajungând la 242 de unități.

Credit foto: Shutterstock

Lidl Romania a primit certificarea „Top Employer” pentru al treilea an consecutiv. Certificarea obținută de Lidl România recunoaște excelența în calitatea condițiilor de lucru și de dezvoltare profesională oferite angajaților. Lidl România a înregistrat în anul 2018 creșteri pe toate cele 10 arii de performanță în domeniul resurselor umane auditate de către institutul independent Top Employers. Compania a avut o creștere totală de 8% față de anul 2017, datorită eforturilor constante de a crea cel mai bun mediu de lucru pentru angajații săi.

Kaufland România, lider pe piața de retail, obține pentru al patrulea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” în România și, pentru prima dată, titlul de „Angajator de Top” în Europa.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în anul 2018 o serie de succese, atât în ceea ce privește portofoliul de branduri, cât și în privința planurilor la nivel de companie, datorită strategiei de expansiune. Vânzările din rețeaua magazinelor de brand au înregistrat o creștere de 40%, iar vânzările din online au înregistrat o majorare de 19%, comparativ cu 2017.

După succesul magazinului pop-up Kiehl’s lansat anul trecut, L’Oreal România a inaugurat un magazin permanent Kiehl’s Romania în Centrul Comercial Iulius Mall din Timișoara. Magazinul din Timișoara este cel de-al șaselea al brandului Kiehl’s și al 12-lea magazin propriu L’Oréal România (inclusiv brandul NYX Professional Make-Up).

Servicii

UPS, lider global în domeniul logisticii, s-a alăturat coaliției formate din cele mai mari companii de produse de consum din lume și TerraCycle, liderul internațional în domeniul reciclării, pentru a prezenta un nou sistem inovator reutilizabil și returnabil pentru gestionarea ambalării produselor de consum. Sistemul, intitulat Loop™ oferă o varietate de produse în ambalaje personalizate, specifice brandului, durabile, care sunt livrate direct clienților, apoi colectate, curățate, reîmpachetate și livrate din nou, va fi testat la Paris și New York, fiind primul pas către implementarea pe piețele de consum.

Oameni

Consiliul Director al Grupului Tetra Laval l-a numit pe Adolfo Orive în funcția de Președinte și CEO al Tetra Pak, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, începând cu data de 1 aprilie 2019. Numirea vine în urma deciziei dlui Dennis Jönsson de a se retrage după 14 ani petrecuți în funcția de Președinte și CEO al Tetra Pak și 36 de ani în cadrul companiei.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 28 ianuarie – 1 februarie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: