Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 mai 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 22 – 26 mai 2017.

Compania Location Driven Marketing lansează aplicația mobilă Discount Locator©®, care consolidează toate ofertele disponibile dintr-un spaţiu comercial într-un panou virtual pe telefoanele smart pentru uşurinţa în alegerea ofertelor de către consumator.

retailRetail

Profi a deschis alte 5 magazine în localitățile Moara Vlăsiei, Liebling, Mihăilești, Domnești și București, reteaua natională ajungând la 566 de unităţi. Campanie Profi 1 iunie – Profi te trimite la Disneyland Paris.

Credit Foto: shutterstock.com

Am avut ocazia să vizităm un şantier altfel, o clădire foarte responsabilă cu mediul şi cu comunitatea, sustenabilă şi foarte inovativă, locul unde va fi, odată cu începutul anului viitor, noul sediu central al companiei Lidl România. Este primul proiect de acest fel din România şi primul din familia Lidl la nivel mondial.

Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award, ocupând locul întâi la categoria Lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț din România, în urma voturilor exprimate direct de către consumatori.

România se află pe poziția a treia în topul țărilor europene cu cel mai nou stoc de malluri, în condițiile în care 82% dintre centrele comerciale funcționale la finalul anului 2016 au fost livrate în ultimii 10 ani, față de o pondere de doar 38% la nivelul Europei, potrivit unei analize a Cushman & Wakefield.

Retail internațional

Grupul german de retail Schwarz Group, operatorul reţelelor de magazine Kaufland şi Lidl, prezente şi în România, a anunţat vânzări în creştere cu 5,2% în anul financiar 2016, încheiat la 28 februarie 2017.

FMCG

Dana Bacinschi, din echipa Mikey Hash, este următorul mare vlogger al României, anunțat la Gala Next Big Vlogger, în urma competiției Romanias Next Big Vlogger, lansată în luna martie de Coca-Cola.

Sub impulsul „Regăsește-ți naturalețea cu Lipton Green Ice Tea”, Lipton își extinde portofoliul cu un nou sortiment pe bază de ceai verde, Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry, cu ingrediente dulci-acrişoare şi un gust răcoritor.

Henkel a lansat SYOSS SALONPLEX, noua gamă profesională de produse de îngrijire a părului cu utilizare acasă.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță lansarea primei game premium din portofoliu, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la începerea producției în masă a primei creme cosmetice Gerovital.

L’Oreal România face un pas înainte în strategia sa de a se apropia de consumatori şi deschide trei noi magazine proprii în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi, pentru brandurile Kiehl’s şi NYX Professional Make Up.

Servicii

Simfony Mobile, dezvoltatorul local de aplicații tip Internet of Things, a lansat oficial soluția Connected Cabinets, adresată industriei de retail & FMCG, în parteneriat cu DAAS International Group, liderul de piață în frigul comercial și industrial.

Agenţia de PR Golin lansează astăzi raportul Global Relevance Review 2017, în care analizează în premieră mondială ce anume face ca un brand să fie considerat relevant de către consumatori. Pentru a determina ce contează de fapt pentru aceștia atunci când se raportează la branduri, dar și pentru a identifica principalele oportunități de creștere și păstrare a relevanței, agenția a realizat un studiu unic în lume.

Studii de piață

Barometrul GfK Consumer Confidence arată că încrederea românilor în viitor atinge în primul trimestru al acestui an cele mai înalte cote de la începutul crizei. În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern a atins o cotă de piață de 62%.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,979 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 22 – 26 mai 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: