Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 ianuarie – 3 februarie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 30 ianuarie – 3 februarie 2017.

Cele mai importante ştiri din luna ianuarie 2017, în limba engleză – Romanian Grocery Retail  – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail, in January 2017, with focus on grocery retail and FMCG industry, in english.

RetailRetail

În luna ianuarie 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, un număr de 16 magazine, faţă de cele 51 de unități deschise în luna decembrie 2016.

Credit Foto: shutterstock.com

Immochan, parte din Grupul Auchan, va deschide alte 3 centre comerciale în București, Sibiu și Craiova. De asemenea, după un 2016 plin de provocări, Auchan a început anul 2017 anunțând o serie de inițiative în ceea ce privește formatele magazinelor pe care le operează retailerul în Europa, conform IGD.

Carrefour România și divizia sa de real estate, Property Division, au anunțat extinderea și modernizarea Centrului Comercial Carrefour Brașov. Totodată, retailerul lansează un nou concept de magazin în Italia: Carrefour Express “Urban Life”, care pe lângă supermarketul propriu-zis, dispune de zone de relaxare, puncte cu mâncare tradițională, produse proaspete, sucuri naturale sau diferite tipuri de desert.

Ahold Delhaize susţine expansiunea în SE Europei, iar în România, plănuiește ca în 2017 să deschidă magazine Mega Image în orașul Cluj-Napoca. Mega Image a anunțat deschiderea primului magazin din acest an, Shop&Go Covaci 14, în București, rețeaua ajungând în prezent la 527 de unități.

Louis Delhaize, compania care deține brandul de retail Cora, a anunțat implementarea unei noi strategii pentru modernizarea hipermarketurilor din Belgia, pe fondul scăderii susținute a vânzărilor de-a lungul timpului.

Sectorul 6 din București, care cuprinde cartiere precum Militari, Crângași și Drumul Taberei, continuă să dispună de cea mai mare suprafață de spații comerciale moderne din București.

FMCG

Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2016, 41.265 tone, cu 7,3% mai mult față de anul precedent (38.426 tone).

Farmec anunță extinderea rețelei  de magazine proprii la nivel național prin deschiderea a 15 noi spații comerciale în anul 2017.

Analize

În anul 2016, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut cu 13,5% faţă de anul 2015, ca serie brută, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 7,9% în luna decembrie 2016, comparativ cu luna decembrie 2015, înregistrând al treilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

Dintre cele 67.719 companii nou înfiinţate în ultimul an, cele mai multe (17.525) activează în comerţ (26%), urmate de cele din servicii (7634 societăţi) şi construcţii (7208 firme), potrivit datelor KeysFin.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 30 ianuarie – 3 februarie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: