Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 9 – 13 aprilie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 9 – 13 aprilie 2018.

Speakeri de la Carrefour, eMAG Marketplace, GfK România, Cris-Tim și Kooperativa 2.0 au confirmat deja prezența la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions din data de 17 mai 2018, un eveniment organizat de retail-FMCG.ro și de Euroexpo.

RetailRetail

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a anunțat că Dick Boer, CEO Ahold Delhaize, se va retrage din companie începând cu data de 1 Iulie 2018, iar acesta va fi înlocuit de Frans Muller.

Credit foto: Shutterstock

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în primul trimestru al anului 2018, o creștere a vânzărilor cu 2,6%. Carrefour România a înregistrat o creștere de 10,6% a vânzărilor, în T1 2018.

Grupul german METRO AG a anunțat schimbarea numelui departamentului IT în METRO-NOM, începând cu data de 1 mai 2018, odată cu un update important adus acestui departament, ce va fi responsabil cu implementarea procesului de transformare digitală a retailerului METRO.O nouă companie a fost creată – METRO-nom GmbH.

Auchan Romania va deschide împreună cu One United Properties un magazin în viitorul ansamblu rezidențial One Floreasca City din București. One Floreasca City este un proiect imobiliar multifuncțional pe care Auchan Retail Romania și One United Properties îl dezvoltă împreună.

Auchan Retail România a lansat pe 13 aprilie „România neîmblânzită”, primul film documentar despre natura României care va putea fi vizionat în peste 70 de cinematografe din 37 de orașe.

REWE România, prin lanțul de magazine Penny Market, a avut o creștere de 6,9% a cifrei de afaceri în anul 2017, conform raportului financiar al retailerului.

FMCG

În perioada 16-19 aprilie, Salamul de Sibiu va putea fi degustat de specialiști și pasionați de gastronomie, în cadrul Alimentaria 2018, cel mai important târg dedicat sectorului de food, băuturi și gastronomie din Spania și din întreaga zonă mediteraneană.

Servicii

CashInfinity, un concept de cash management tip self-service ce poate fi integrat și într-un sistem de tip self check-out, este o soluție complexă pentru domenii de afaceri diverse, inclusiv pentru retail, pe care compania ROPECO o promovează în România.

Sistemul BinaSmartBusiness pentru retail, implementat în România prin intermediul companiei Anib Tech, este o soluţie ERP bazată pe Cloud Computing, care se integrează cu toate echipamentele hardware necesare și specifice domeniului – case de marcat, cititoare de coduri de bare, carduri de fidelitate, POS-uri bancare, cântare electronice etc. – şi oferă analize pentru creşterea, dezvoltarea şi atingerea performaţelor maxime.

Evenimente

Revista Biz organizează Biz Innovation Forum pe 18 aprilie la o ediţie dedicată erei smart, unde se va discuta despre cum se adaptează companiile la inovație și care sunt schimbările pe care le aduc tehnologiile în businessul de azi. Revista Retail-FMCG.ro este partener media permanent al evenimentului.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *