Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

retailRetail

Supeco, un nou concept de supermarket cu produse locale și prețuri mici, aparținând retailerului Carrefour, a deschis 3 magazine în orașele Brașov, Cluj-Napoca și Piatra Neamț, iar în curând va deschide un altul în localitatea Roșu – Chiajna, județul Ilfov (foto), în cartierul Militari Residence.

Rețeaua Profi a devenit partener al proiectului Monitorul Prețurilor, derulat de Consiliul Concurenței, și, ca urmare, preţurile produselor alimentare practicate de aceste magazine sunt acum disponibile pe platforma www.monitorulpreturilor.info.

Lidl a continuat să susțină comunitățile vulnerabile și a organizat, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, o campanie de colectare de alimente în 12 magazine din orașele București, Cluj, Iași și Bacău. Retailerul a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Sfântu Gheorghe, județul Covasna, pe data de 19 decembrie.

Rețeaua de magazine PENNY Market s-a extins cu încă 6 magazine în Brănești,  Boldești Scăieni – Lipănești, Otopeni, Sebiș, Rupea și Oșorhei.

Calitatea produselor, pasiunea pentru frumusețe, deschiderea către consumatori, perfecționarea continuă și o echipă valoroasă sunt secretele rețetei de succes care a adus Cupio în rândurile celor mai iubite branduri de cosmetice profesionale din România.

La invitația Carrefour, 29 de companii s-au reunit în cadrul unui concert caritabil, desfășurat la Opera Națională, luni, 9 decembrie.

FMCG

Grupul de companii Amigo din Harghita, cu activități de producție, import, distribuție și retail, a devenit importatorul și distribuitorul oficial al produselor Zwack Unicum în România.

Pentru a spori bucuria sărbătorilor, Ferrero a lansat o nouă colecție de sezon cu ornamente festive inspirate din cele mai frumoase povești de Crăciun, concepute special pentru a fi realizate cu ușurință acasă și create după ultimele tendințe de design.

Iarna aceasta, startul distracției între prieteni se dă cu un caption fun,  într-o campanie care reunește trei whisk(e)y-uri: Chivas Regal, Jameson Irish Whiskey și Ballantine`s, pe www.blendsforfriends.ro.

Studii

Fiecare european va cheltui în medie 461 de euro în perioada sărbătorilor de iarnă, cu 3,4% mai mult față de 2018, ceea ce face ca piața totală estimată a cheltuielilor din această perioadă în Europa să ajungă la 189,5 miliarde de euro, potrivit studiului Deloitte 2019 Holiday Shopping Trends.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,982 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 decembrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: