Diamant

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 septembrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 9 – 13 septembrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


ESSA Group, NIELSEN România, ROPECO București, IT Genetics și Kooperativa 2.0 sunt primii parteneri și speakeri confirmați ai Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutionsdedicată serviciilor, soluţiilor şi echipamentelor pentru retail.

Acestor parteneri, li s-a adăugat și Orange România

Cea de-a doua ediție a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions este organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo și va avea loc în data de 10 octombrie 2019. Alte confirmări de parteneri și speakeri sunt in curs de concretizare.

Detalii înregistrare

Retail

Kaufland va inaugura primele două magazine din Republica Moldova pe data de 26 septembrie 2019, în orașul Chisinău. Magazinele sunt situate pe Bd. Mircea cel Bătrân, nr. 25 și Bd. Decebal, nr. 99. Magazinele din Republica Moldova sunt coordonate de către Kaufland România.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a două magazine noi: unul în Deva, județul Hunedoara, iar celălalt în Fetești, județul Ialomița, pe data de 12 septembrie.

În prag de an școlar, peste 100 de profesori și 3.000 de copii din programul Teach for Romania vor fi susținuți de Lidl și clienții retailerului cu 1.300.000 de lei.

Mega Image a continuat să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și a lansat „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care include o gamă de produse proaspete din carne de pui provenită de la producători locali.

Cu o strategie clară de susținere a angajaților și misiunea de a crește cât mai sustenabil, PENNY Market a implementat un program de creștere a venitului minim net  disponibil pentru angajații din cele 244 de magazine și cele trei centre logistice din țară.

Supeco a deschis primul supermarket din Sfântu Gheorghe, ajungând la 18 magazine în România, un nou concept de supermarket cu produse locale, prețuri mici și oferte imbatabile.

Auchan Retail România a introdus, de la începutul lunii septembrie 2019, utilizarea cardurilor Up Cadou, în magazinele sale, alături de tichetele cadou pe hârtie, ca modalitate de plată pentru produsele pe care le pune la dispoziție.

FMCG

Coca-Cola România a anunțat schimbări în conducerea operațiunilor locale. Astfel, Nicoleta Eftimiu a fost numită la conducerea operațiunilor Companiei Coca-Cola din Europa Centrală. Activitatea Coca-Cola România va fi coordonată din această toamnă de Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager.

Analize

În luna august 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 43 de magazine: Carrefour (7), LIDL (3), PENNY Market (3), Profi (19), Mega Image (11).

România a avut în luna iulie 2019 o creștere a volumului de retail de 7,5%, comparativ cu aceeași lună a anului trecut, și reprezintă cea mai mare creștere din Uniunea Europeană, conform datelor publicate de Eurostat.

Evenimente

Orange România este noul partener al conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor pentru retail, ce va avea loc în data de 10 octombrie 2019.

În fiecare an, retailArena aduce în atenția participanților tendintele momentului în domeniul comercial la nivel local si global.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 9 – 13 septembrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: