Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 mai 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 14 – 18 mai 2018.

retail magazineÎn perioada 16 – 19 mai 2018, a avut loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP – Future Retail Solutions, prima expoziție din România dedicată industriei de retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo si Romexpo, în parteneriat cu revista retail-FMCG.ro. Concluzii după Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, parte din evenimentul extins EXPO SHOP – Future Retail Solutions.

Retail

Credit foto: Shutterstock

Carrefour România a făcut un rebranding al magazinului online, vechiul site www.carrefour-online.ro transformându-se în www.carrefour.ro/supermarket/, noul Supermarket Online, în acest moment existând o singură platformă atât pentru site-ul oficial, cât și pentru magazinul online.

Metro AG a înregistrat o uşoară creștere a vânzărilor nete în al doilea trimestrul al anului financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut. Piața din România a fost una dintre piețele europene care a contribuit la creșterea vânzărilor grupului METRO din prima jumătate a anului.

Sâmbătă, 19 mai, a avut loc Crosul Universității București cora Lujerului Challange, ajuns anul acesta la cea de-a 26-a ediție.

FMCG

Timișoreana, cea mai iubită bere de către consumatorii români, sărbătorește 300 de ani de tradiție în fabricarea berii, începând din anul 1718, când s-a înființat prima fabrică de bere de pe teritoriul României, la ordinul Principelui de Savoya.

Coca-Cola a lansat pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium, necarbogazoase, din sucuri de fructe și legume îmbogățite cu vitamine și minerale.

De Ziua Internațională a Familiei, Nestlé a anunțat inițiativa globală „Nestlé for healthier kids”, care include intensificarea eforturilor de îmbunărățire și inovare de produse pentru reducerea cantității de zaharuri adăugate, sare și grăsimi saturate, promovând în același timp o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos.

PepsiCo a lansat a doua ediţie a programului incubator Nutrition Greenhouse, o iniţiativă dezvoltată pentru a descoperi şi creşte brandurile revoluţionare din industria alimentelor şi băuturilor.

Servicii

Mastercard susține extinderea legii cash-back pentru comercianții cu ridicata și prestatorii de servicii și a apreciat dialogul purtat cu autoritățile, interesul acestora spre a combate economia gri și va sprijini demersurile publice în acest sens. De asemenea, Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi Mega Image, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, au demarat o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România.

Eveniment

Miercuri, 16 mai 2018, s-a deschis Pack Expo 2018, expoziţia dedicată ambalajelor şi soluţiilor de ambalare din Europa de Sud-Est, care a avut loc în cel mai mare şi mai modern pavilion din cadrul Romexpo Bucureşti – pavilionul B2. De asemenea, expoziția a avut, încă din prima zi, un număr mare de vizitatori specialişti din industrie, ediţia din acest an având privilegiul de a fi organizată în cel mai nou spaţiu expoziţional.

Best Marketing, conferința Biz care se adresează oamenilor de marketing și comunicare, are loc în data de 23 mai la ARCUB și ajunge anul acesta la a VII-a ediție și își propune să fie un manifest pentru mai mult curaj în publicitatea românească. Revista Retail-FMCG.ro este partener media permanent al evenimentului.

Cea de-a treia ediții RO-Wine | The International Wine Festival of Romania are loc pe 19 și 20 mai, între 12:00 – 20:00 la Fratelli Studios.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

 Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,827 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 mai 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: