Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 ianuarie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 14 – 18 ianuarie 2019.

În luna decembrie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 62 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate de către retaileri: 14 magazine Carrefour (2 hypermarketuri, 10 magazine sub brandul Express și 2 magazine sub brandul Market), 23 de magazine PROFI (14 în format Standard și 9 în format Loco), 16 magazine Mega Image (7 sub brandul Mega Image și 9 sub brandul Shop&Go), 1 magazin Lidl și 8 magazine Penny Market.

retailRetail

Carrefour a devenit primul retailer francez care a folosit inteligența artificială pentru a optimiza managementul inventarului și pentru a reduce pierderile, prin integrarea unui software în lanțul de aprovizionare, dezvoltat de SAS.

Credit foto: Shutterstock

REWE România a finalizat remodelarea a 170 de magazine Penny Market în format Future Store, în toată țara, prin investiții în valoare de peste 120 milioane de lei. Procesul de remodelare a fost început în martie 2015 și s-a încheiat în luna noiembrie a anului 2018

Centrul comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei, a cărui extindere a intrat ȋn linie dreaptă prin semnarea contractului cu antreprenorul general şi demararea lucrărilor, reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti din ultimii trei ani, perioadă ȋn care puterea de cumpărare la nivelul oraşului a crescut cu circa 20%, potrivit datelor companiei Cushman & Wakefield Echinox.

Vânzările like-for-like ale retailerului german METRO AG au crescut cu 2,3% în primul trimestru din anul financiar 2018/19.

FMCG

Activia a lansat o nouă campanie pentru consumatori și a pregătit o ediție limitată de ambalaje cu mesaje inspiraționale, pentru a-i motiva în îndeplinirea obiectivelor pentru 2019.

Kerry, lider pe segmentul gustului și nutriției, și-a lansat graficele anuale în materie de gust pentru anul 2019.

Analize

Piaţa de fuziuni şi achiziţii (M&A) va însuma în jur de 100 de tranzacţii în 2019, păstrând o tendinţă similară cu cea din perioada 2008 – 2018, potrivit estimărilor departamentului de Consultanţă Financiară din cadrul companiei Deloitte România.

Servicii

Majoritatea retailerilor europeni nu sunt la curent cu Autentificarea Strictă a Consumatorilor (Strong Customer Authentication – SCA), noul standard de securitate a plăților care intră în vigoare din septembrie 2019, pentru a evita nemulțumirea clienților.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *