Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 mai 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 10 – 14 mai 2021.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings!

Retail

Auchan Retail România și OMV Petrom au continuat reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente.

Astfel, la începutul lunii mai, rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom numără 50 de unități în peste 20 de localități.

Adiacent, Auchan a inaugurat primul restaurant „La Masă” din București, în incinta centrului comercial Bucur Obor, una dintre destinațiile emblematice ale Capitalei. Cu o suprafață la interior de 280 mp, restaurantul, un concept propriu al retailerului, este gestionat de o echipă formată din 30 de angajați și dispune de o capacitate de peste 160 de locuri, oferind clienților o gamă variată de peste 150 de preparate tradiționale și fast food pentru mic dejun, prânz și cină, la cel mai bun raport calitate-preț.

PENNY România, parte a grupului german REWE, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19,44% raportat la 2019. Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior. PENNY România își propune să investească 5.128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Roman, județul Neamț. Noul magazin Lidl din Roman are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și dispune de aproximativ 140 de locuri de parcare.

METRO Cash & Carry România, liderul pieței cash & carry din România, aniversează anul acesta 25 de ani de la deschiderea primului magazin de tip cash & carry pe piața locală. Pionier al comerțului modern, compania deservește astăzi peste 500.000 de clienți profesionisti în toată țara, revânzători, HoReCa si alte companii, operează unul dintre cele mai mari centre logistice din România la Stefanestii de Jos, și a dezvoltat cea mai mare comunitate de antreprenori din comerțul de proximitate, care numără astăzi peste 1470 de magazine sub franciza LaDoiPași.

FMCG

Bonduelle, lider mondial în domeniul legumelor gata de utilizare, a lansat pe piața din România 3 noi tipuri de amestecuri de legume pentru pregătirea supelor cremă. Supele cremă de legume sunt preparate sănătoase, sațioase și ușor de gătit.

Compania HEINEKEN a anunțat lansarea programului său global, 2030 Brew a Better World – un nou set de angajamente ambițioase, ce au ca scop un impact pozitiv asupra mediului, sustenabilității sociale și consumului responsabil de alcool.

Milka aniversează 120 de ani împreună cu iubitorii brandului, prilej cu care le transmite că tandrețea oferită celor din jur inspiră și mai multă tandrețe și aduce oamenii mai aproape.

Începând cu acest an, Bergenbier are o nouă imagine, mai modernă și adaptată trendurilor curente de design. Muntele a fost sursa de inspirație pentru această nouă imagine. Noua imagine face parte dintr-un proiect de modernizare a brandului pe termen mediu și lung și vine natural după trei ani de creșteri semnificative, atât în volum cât și în valoare, cu atât mai mult cu cât 2020 a fost anul în care brandul a înregistrat o creștere de două cifre. Obiectivul companiei este ca până în anul 2025 Bergenbier să devină berea numarul 1 în România.

LONCOLOR, brand românesc din portofoliul companiei Papillon Laboratoires Cosmetiques și lider de piață în categoria vopsea de păr, a relansat de curând gama LONCOLOR ULTRA, cea mai iubită gamă din portofoliul LONCOLOR.

Ursus Breweries este primul producător de bere din România care a lansat o băutură alcoolică de tipul hard seltzer. Băutura preferată a americanilor a apărut în urmă cu câțiva ani și a reușit să dea startul unui nou trend în categoria băuturilor alcoolice aromate, iar acum va fi disponibilă și în România, în portofoliul Ursus Breweries.

Food Service & Food Service Retail

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – HORA a anunțat lansarea campaniei „Dor de bun și bine”, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a business-urilor din HoReCasector grav afectat de pandemie.

EcoBioGreen

Verdino Green Foods, primul și singurul producător român care oferă o alternativă sustenabilă la produsele din carne, pe bază de proteine de mazăre, și-a extins gama în categoria produselor congelate cu lansarea primei game de pizza congelată plant-based sub un brand românesc.

People

Compania Coca-Cola HBC România are un nou director de Resurse Umane: Irina Firstova a preluat funcția de Country HR Manager al Coca-Cola HBC România în acest an, după ce, anterior, a fost Country HR Excellence Manager în Rusia, în cadrul aceleiași companii.

E-commerce

Pandemia de COVID-19 a adus în prim plan rolul special pe care ecommerce-ul îl joacă în această perioadă. Pentru a aborda schimbările actuale și creșterea digitalizării pieței, VTEX – soluție de comerț end-to-end la nivel global, complet integrată, cu marketplace nativ și capacități OMS – în colaborare cu compania de cercetare iSense Solutions a realizat în premieră, un studiu B2B în România care și-a propus să surprindă perspectiva retailerilor despre  ecommerce.

Servicii pentru retail

Testo, expert în tehnologia de măsurare, lider pe piața mondială a tehnologiei de măsurare portabilă și un jucător important în managementul digital al calității pentru siguranța alimentelor, a prezentat cei 5 factori cheie pentru siguranță alimentară măsurabilă în restaurante și magazine alimentare.

Studii

Superbrands, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a anunțat rezultatele finale ale cercetării derulate în cadrul ediției 2021 a programului pentru România. 51% dintre brandurile validate ca Superbrands provin din Retail, Servicii, Auto, Construcții, Mobilă, Tehnologie, Îngrijirea sănătății, Media, HoReCa, iar 49% din industria FMCG.

Evenimente

Pe 12 mai 2021, specialiști din eCommerce-ul și retailul local și internațional s-au întâlnit pe scena virtuală a evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX și găzduit de platforma IC Events, pentru un maraton de paneluri și prezentări menite să contureze imaginea industriei, dar și mutările necesare unui antreprenor sau manager care își propune să profite la maxim de oportunitățile din piață.

Timp de 4 săptămâni, 12 echipe au concurat în marketing afiliat și au generat peste 9.000 de vânzări în valoare de peste 350.000 de euro, în Liga Națională de Marketing, prima competiție din România dedicată marketingului pe echipe, lansată de 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România.

Cu o tradiție de 16 ani, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce si Digital Marketing din Romania, ediția de primăvară desfășurându-se exclusiv online în zilele de 24 și 25 Mai 2021.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *