Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 decembrie 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 11 – 15 decembrie 2023. 

Publicația retail-FMCG.ro a lansat EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a treia ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București, pe o suprafață de 1.500 de mp și cca. 50 de standuri disponibile. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. 

O ofertă early bird, pentru achiziția de standuri sau de pachete de parteneri, este disponibilă până la data de 31 decembrie 2023.

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

 


Primii parteneri și expozanți pentru EXPO PET 2024 – Food & Accessories

EXPO PET 2024 – Food & Accessories, prima expoziție B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale din România, ce va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București, prezintă noi  parteneri și expozanți. EXPO PET 2024 – Food & Accessories va avea loc în paralel cu EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, cel mai mare târg profesional din România și din regiune dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden, organizat de publicația BricoRetail.ro. 

Rezervă un stand

Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, HAPPY Partner și PLAY Partener

Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456

retailRetail

În luna octombrie 2023, Veranda Mall a aniversersat 7 ani în comunitatea Obor, 7 ani în care centrul comercial s-a implicat nu doar ca Mall, dar și ca un promotor al creșterii și susținerii dezvoltării locale prin proiecte dedicate locuitorilor zonei Obor.

Despre ce face Veranda, concret, în dezvoltarea zonei și ce are de oferit întregii comunități Obor am stat de vorbă cu Andrei Pogonaru, Owner Representative Veranda Mall, într-un interviu pentru publicatia retail-FMCG.ro.

O serie de numiri strategice au avut loc în cadrul Grupului Carrefour la nivel european. După un parcurs puternic în echipa Carrefour România, în cei trei ani de mandat, Julien Munch este numit Chief Operating Officer în Carrefour Franța, începând cu ianuarie 2024. Pe perioada de tranziție, Laurent Vallée, Secretarul General al Grupului Carrefour și CEO pentru regiunea de Nord a Europei, va asigura interimatul pentru România

Numire strategică în Carrefour România: Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR și Pricing, și-a extins domeniul de activitate, preluând în toamna acestui an aria de e-commerce, anterior aflată în subordinea Gabrielei Stănică, Director IT, Digital & Data Officer.

PENNY România a continuat în ritm alert planul de expansiune și a deschis cel de al 362-lea magazin din România în Bârlad, județul Vaslui.

Kaufland România a inaugurat primul magazin din București cu o mini-pădure urbană, plantată pe o suprafață de 1.500 m2  din parcarea noului hipermarket.

FMCG

Delaco Distribution SA, parte a grupului francez Savencia Fromage & Dairy, unul dintre cei mai mari producători de specialități de brânzeturi din lume, a preluat distribuția brandului de lactate premium Elle & Vire Professionnel® în România, începând cu 1 ianuarie 2024.

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a anunțat o investiție de 13 milioane de dolari în instalarea unei linii de producție de ultimă generație complet automatizate, situată în fabrica de băuturi răcoritoare din Dragomirești.

Kormotech, o companie de marketing și producție de hrană pentru animale de companie, cu sediul în vestul Ucrainei, se extinde ca jucător internațional în vremuri dificile pentru Ucraina, dezvoltându-și mărcile și asumându-și misiunea de a schimba atitudinea față de animalele de companie în Europa Centrală și de Est.

Food Service

Bolt Food a introdus funcția de livrare programată, care le permite clienților să plaseze comenzi cu până la trei zile în avans la restaurantele preferate sau în Bolt Market, pentru produse alimentare și non-alimentare.

Nespresso a deshcis primul punct de vânzare din Constanța, în Vivo Mall, și cel de al 10-lea din România, extinzându-și astfel rețeaua de puncte de vânzare și în sud-estul țării.

eCommerce

Bringo România, prima platformă românească dedicată cumpărăturilor online personalizate și livrărilor rapide, a introdus Bringo Mall, un serviciu disponibil în premieră pe piața de e-commerce și e-grocery din România.

Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, a accelerat procesul de digitalizare alături de VTEX, după rezultatele pozitive obținute odată cu migrarea pe noua platformă.

Servicii

Începând cu 1 ianuarie 2024, companiile vor fi obligate legal să-și trimită facturile către ANAF RO e-Factura într-un format specific. Numărătoarea inversă a început și, cu doar câteva săptămâni până la termen, RO e-Factura este un apel vital la conformitatea B2B. Compania Infinite IT Solutions este partenerul companiilor în această călătorie și le ajută să fie gata la timp.

Green Point Management, lider de piață în domeniul organizațiilor care implementează obligațiile privind răspunderea extinsă a producătorilor din România (OIREP), a lansat cel de-al 5-lea raport de sustenabilitate, detaliind realizările și angajamentele de mediu și sustenabilitate îndeplinite în anul 2022.

Cargus a lansat, în premieră, prima platformă de tip eCommerce de pe piața de curierat din România – SIGN & GO.

Analize

Datele recent publicate de NielsenIQ (NIQ) arată că sectorul de FMCG se confruntă în continuare cu o scădere de volume manifestată mai ales în hypermarketuri şi în comerțul tradițional (-5.4%, respectiv -4.0% în volum, în ultimele 12 luni, față de cele 12 luni precedente).

Comparativ cu alte țări cu suprafețe similare, România a produs vin, în 2022, o treime din cât a produs Chile și puțin mai mult de jumătate din cât a produs Portugalia.

Studii

Pentru a afla mai multe despre experiențele părinților de câini din orașele din România, Mars a implementat un studiu, parte din inițiativa Orașe mai bune pentru animalele de companie.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *