Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 iulie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 12 – 16 iulie 2021.

Invitație la SANA 2021 – Bologna, salonul internațional al produselor ecologice și naturale.

Expoziția se va organiza în format hibrid, atât pe platforma virtuală “online” (între 1 și 8 septembrie 2021) cât și fizic, “onsite”, în perioada 9 – 12 septembrie 2021. Înregistrarea participanților se poate face doar până la data de 20 iulie 2021, prin completarea formularului/registration forms, disponibil AICI

retailRetail

Profi, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat oficial programul “Proaspete de la noi”, prin care Profi facilitează fermierilor din România accesul către magazinele rețelei și totodată le oferă cumpărătorilor legume și fructe românești de cea mai bună calitate, garantat sănătoase.

Selgros Cash & Carry România susține, pentru al patrulea an consecutiv, programul de învățământ dual Școala de Carte și Meserii pentru formarea viitorilor profesioniști în retail.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Chișineu-Criș, județul Arad, pe data de 15 iulie 2021, iar rețeaua națională ajunge la 298 de unități.

Pentru a încuraja turismul românesc și astfel a veni în sprijinul celor care anul acesta au în plan programarea unei vacanțe în România, METRO Cash & Carry a lansat în premieră o publicație originală, intitulată “România – Ghid de Călătorie”.

Cu ocazia Zilei Naționale a Franței, Auchan a introdus în oferta magazinelor peste 100 de produse și preparate autentice franțuzești, cele mai populare în rândul clienților fiind dulciurile originare din Franța și câteva dintre cele mai renumite băuturi franțuzești.

Kaufland a lansat Vocalio, aplicația mobilă dedicată îmbunătățirii procesului de comunicare pentru persoanele cu deficiență de vorbire și auz. Vocalio, aplicația câștigătoare a competiției Acessibility Hackaton, primul hackathon social lansat de Kaufland România, este disponibilă în Google Play.

MOL a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor sale de servicii acum aproximativ șase ani, implementând conceptul Fresh Corner iar, în prezent, aproape jumătate din totalul stațiilor oferă clienților preparate proaspete și cafea de calitate.

FMCG

Asociația Berarii României, vocea comună a industriei locale de bere, a salutat sezonul mult așteptat al ieșirilor relaxate de vară și a vorbit pe sufletul prietenilor care prețuiesc să ciocnească împreună draftul sau sticla de bere, acasă sau la terasă, la mare sau la munte, pe terasă sau balcon.

Peste 80 de elevi și cadre didactice de la Liceul de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza” au fost premiați în cadrul ceremoniei care a marcat talentul și creativitatea liceenilor din cadrul proiectului CSR având ca temă bucuria de a trăi, susținut de echipa ALOMA.

HEINEKEN a lansat HEINEKEN Trainee Program, programul care se adresează tinerilor absolvenți de studii universitare cu profil tehnic sau alimentar din România, care își doresc să înceapă o carieră în industria berii.

URSUS, regele berii în România și prima marcă de bere românească etichetată “Premium” după anii `90, a făcut una dintre cele mai importante schimbări din ultimii 20 de ani. Astfel, URSUS aduce schimbări importante la nivel de identitate vizuală, platformă de comunicare și ambalaje.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a lansat o provocare Chefilor din România, în cadrul competiției VeggieChef. Cu această ocazie, a fost desemnat primul Chef care gătește după VeggiePorția, o metodă nutrițională pentru mese echilibrate pe bază de alimente de origine vegetală, prin care Nestlé încurajează consumul acestor produse în cadrul unei diete sănătoase.

EcoBioGreen

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company – una dintre cele mai importante companii producătoare de bere din România – s-a alăturat și în acest an inițiativei ExtravaCANza care își propune colectarea şi reciclarea dozelor din aluminiu, pe litoral.

Studii

Peste trei sferturi dintre românce alocă lunar între 100 și 500 de lei pentru achiziția de produse cosmetice și pentru rutina de îngrijire personală, potrivit unui sondaj Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria.

Servicii pentru retail

Platforma de facturare online SmartBill și Visa, liderul mondial în domeniul plăților digitale, susțin digitalizarea IMM-urilor din România prin acceptarea plăților cu cardul direct pe factură. Utilizatorii SmartBill vor beneficia de opțiunea „Adăugați butonul de plată” care permite clienților să facă plățile direct pe factura digitală, printr-o simplă apăsare de buton.

Yload, startup-ul care a creat primul marketplace de transporturi de mărfuri din Europa de Est, a obținut în doar câteva ore 220.000 de euro din cei 250.000 targetați pe platforma de investiții online SeedBlink. Suma va fi folosită integral pentru dezvoltarea produsului și a afacerii. Yload oferă soluții logistice complete, digitalizate, transparente și optimizate de inteligență artificială.

Barometru FOOD 2020, un sondaj coordonat de Edenred în 20 de țări, inclusiv în România, indică o creștere accelerată a comenzilor online de mâncare și a plăților cu cardul de masă la restaurante, precum și menținerea interesului pentru o dietă echilibrată în timpul pandemiei.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *