Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 13 – 17 aprilie 2020.
De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii
În contextul actual, comunicarea este de aur
Redirectionarea unei parti din bugetele de promovare catre online, unde, la ora actuala, se petrece mai mult timp, este una dintre recomandari.
In plus, bugetele pentru evenimentele anulate sau amanate, care trebuiau sa aiba loc in aceasta primavara, se pot redirectiona catre promovarea online.
Online-ul este prezentul și viitorul oricărei afaceri
Mai mult, contextul actual poate fi unul favorabil pentru dvs. Poate aveti produse sau solutii pentru retail, adaptate nevoilor actuale si care pot fi promovate catre factorii de decizie din retail.
Astfel, pentru a va promova produsele si serviciile, va recomandam platforma online www.retail-FMCG.ro, cea mai citita publicatie B2B din mediul online din Romania, pe nisa de retail & FMCG.
Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!
Retail
Carrefour România a rămas alături de personalul medical și de specialitate implicat în lupta împotriva pandemiei și a achiziționat 20.000 de măști de protecție pentru personalul medical din linia întâi.
Credit foto: Shutterstock
Supeco a deschis la Călărași magazinul cu numărul 25 din România.
În această perioadă critică, în care pandemia de Covid-19 a adus schimbări radicale în viețile tuturor, Profi Rom Food SRL a donat Fundației United Way România suma de 10.000 de euro, pentru ajutorarea seniorilor izolați.
Lidl, partenerul fondatorul al primei rețele de Bănci pentru Alimente din România, care funcționează după principiile Federației Europene a Băncilor pentru Alimente, a continuat demersurile de combatere a risipei alimentare și sărăciei, sprijinind, numai în ultimele 6 săptămâni, rețeaua acestora cu peste 4 tone de produse alimentare.
Consiliul Concurenței a publicat un comunicat potrivit căruia Aplicația Monitorul Prețurilor a fost îmbunătățită.
FMCG
Procter & Gamble România, producător al unor branduri precum Ariel, Fairy și Always, a donat 1.500.000 de lei către Crucea Roșie Română, reprezentând sprijin financiar și produse de îngrijire personală, de igienă și de uz casnic.
Fresh Veg, companie locală care produce legume și fructe proaspete pentru retailul din România, s-a pregătit pentru sărbătoarea Paștelui cu aproximativ 500.000 de produse.
Bergenbier S.A. s-a alăturat inițiativei angajaților și partenerilor companiei de a sprijini personalul medical din linia întâi și a susținut eforturile Societății Naționale de Cruce Roșie din România de a oferi unităților sanitare de pe întreg teritoriul României materiale de strictă necesitate în tratarea persoanelor infectate COVID-19.
TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, este una dintre afacerile de familie din România care alege să se se implice în mod activ în sprijinirea sistemului medical din România în lupta împotriva SARS COV 2.
Compania Mondelēz International s-a implicat, în parteneriat cu Crucea Roșie Română, prin donarea a 480.000 de produse Milka către voluntarii organizației și comunitățile sprijinite de aceștia.
Promovare online
Evensys, o companie cu peste 14 ani de experiență în planificarea și organizarea evenimentelor de business, a lansat Romania Back To Business – cea mai importantă sursă de informații pentru comunitatea locală de Marketing, PR și Digital.
E-commerce
Compania clujeană Managis Bio, importatorul și distribuitorul național de produse ecologice, a lansat Nutrisslim, o nouă gamă de produse bio, ce include băuturi vegetale instant, suplimente de colagen, unt de arahide, cereale pentru micul dejun, inclusiv pentru copii, shake-uri și budinci proteice, semințe, fructe uscate și îndulcitori.
Ediția aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrierilor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului Național București.
Câteva exemple de adaptare „dramatică” a business-ului, în contextul actual, din comerțul online, una dintre cărțiile câștigătoare ale acestei perioade, așa cum am prezis și am recomandat în acest articol. Este unul dintre acele momente când mulți consumatori descoperă comerțul online și se pot obișnui cu acesta, ca soluție permanentă de shopping.
Platforma EuCeMananc a devenit Tazz by eMAG și a trecut astfel într-o nouă etapă: livrare în maxim o oră pentru mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă.
Servicii pentru retail
În contextul în care toate restaurantele și majoritatea magazinelor au fost nevoite să-și oprească activitatea cu publicul în propriile locații, NETOPIA Payments, cel mai mare procesator de plăți electronice din România, a anunțat că a început procesul de înrolare pentru o nouă platformă de comenzi dedicată acestora, sprijinind astfel migrarea afacerilor în online și relansarea activității în segmentul de home delivery.
Analize
Volumul pieței berii din România s-a menținut în 2019 la nivelul anului anterior și a înregistrat o evoluție de doar +0.4% în volum, ajungând la 16,7 milioane Hl.
Studii
Formatele de proximitate aduc cea mai mare creștere în piața de retail & FMCG din România, în contextul actual al pandemiei COVID-19, în timp ce creșterea totală a vânzărilor de bunuri de larg consum (FMCG) a fost de 31.3% în valoare, de la începutul pandemiei și până în 29 martie.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
