Mascuta_Vesela_Nou

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 13 – 17 ianuarie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 13 – 17 ianuarie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Focusul pe proximitate, pe prețuri mici și pe introducerea de servicii noi pentru cumpărători au reprezentat coordonatele principale în retailul alimentar din România, în 2019. Astfel, și în 2019 a continuat expansiunea formatelor de proximitate și de discount, vedetele ultimilor ani, având în prim-plan jucători precum Profi, Mega Image, Carrefour, Auchan, La Doi Pași, Lidl și PENNY Market.

Citește detalii legate de cele mai importante evenimente din retailul alimentar din România, în 2019.

Penny MarketRetail

Rețeaua de magazine de tip discount PENNY Market a încheiat anul 2019 cu 256 de unități deschise în România.

La sfârșitul anului trecut, am stat de vorbă, în premieră pentru publicația retail-FMCG.ro, cu Thierry Destailleur, Director General cora România, ocazie cu care am realizat împreună o retrospectivă a anului trecut și am punctat principalele obiective ale retailerului în România, pentru 2020. Printre aceste obiective pentru 2020, este și cel prin care retailerul vrea să mai deschidă alte 3 hipermarketuri, în București și în țară.

XXXLutz, al doilea cel mai mare retailer european de mobilă și decorațiuni interioare, a deschis pe data de 16 ianuarie 2020, la Oradea, al 76-lea magazin mömax al rețelei internaționale, desemnat „flagship store” pentru Europa, cu o investiție de peste 5 milioane de euro. Acesta este al doilea magazin mömax din România, după cel deschis în 2018 la Timișoara.

În perioada 10 – 22 decembrie 2019, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl a desfășurat o campanie de colectare de alimente prin care și-a invitat clienții să doneze produse neperisabile pentru personele defavorizate.

FMCG

Consiliul Concurenței a anunțat că a autorizat tranzacția prin care Roho Healthy Food Investments SRL intenționează să preia Sano Vita, compania 100% românească cu produse alimentare necesare unei vieți sănătoase și echilibrate.

Kerry, lider pe segmentul gustului și nutriției, a lansat graficele de arome pentru Europa 2020, o trecere anuală în revistă de către Kerry a principalelor arome si tendințe din domeniul alimentelor și băuturilor, folosind instrumente precum rezultatele vânzărilor, tendințele consumatorilor, influențe din domeniul alimentației și păreri ale experților interni din domeniul culinar și al mixologiei, cu scopul de a prezice gusturile pentru anul în curs.

La începutul acestui an, am stat de vorbă cu Florin Panfile, Director Comercial Grupul Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, ocazie cu care am realizat împreună o retrospectivă foarte cuprinzătoare a anului trecut și am centalizat așteptările pentru anul viitor în legătură cu compania și cu principalele sale branduri.

Procter & Gamble (P&G) a fost prezentă şi anul acesta la evenimentul Consumer Electronics Show 2020 (CES), alături de alte companii inovatoare, de top, din întreaga lume.

Studii

Românii ocupă în ultimii ani locuri de top atât la producția cât și la consumul de alcool. Cele 510 milioane de litri de vin produse în 2018 clasează România pe poziția 6 în Europa și 13 în lume, iar cele 1,8 miliarde de litri de bere pun țara noastră pe locul 9 în UE, conform unui studiu Reveal Marketing Research.

Obsesia pentru rețelele de socializare creează iluzia că realitatea digitală este predominantă, lăsând astfel în plan secundar întreagă comunicare din viață reală. La nivel global, consumatorii au tendința să folosească în principal mediul digital și rețelele de socializare, însă atunci când vine vorba de încredere, se bazează pe canalele tradiționale, arată Raportul Nielsen ”Digital vs. Real Life”.

Analize

În luna decembrie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 49 magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in December 2019, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,092 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 13 – 17 ianuarie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: