Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 ianuarie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 15 – 19 ianuarie 2018.

Retail magazineRetail

Profi a început anul cu noi deschideri și, odată cu cele șase inaugurări de săptămâna trecută, de la Beliu, Brăila, Cluj-Napoca, Lehliu Gară, Târgu Secuiesc și Timișoara, rețeaua depășește pragul de 700 de magazine ajungând la 702 unități.

Credit foto: Shutterstock

Metro AG a înregistrat o uşoară creștere a vânzărilor nete în primul trimestrul al anului financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut, conform unor date preliminare.

Kaufland a confirmat intrarea pe piața din Republica Moldova și intenționează să deschidă 15 magazine, 6 dintre ele fiind în Chișinău, conform presei internaţionale. Kaufland România se va ocupa de procesul de intrare pe noua piaţă.

Grupul Carrefour, al doilea cel mai mare retailer mondial, a înregistrat la nivel internațional, în cel de-al patrulea trimestru din 2017, o creștere a vânzărilor cu 2,3%. În România, retailerul francez a înregistrat o creştere de 7,8% a vânzărilor, cea mai mare din Europa.

Robomart este un magazin pe roți, un autovehicul electric autonom care conţine rafturi cu produse alimentare şi senzori care atenționează atunci când produsele se apropie de stoc zero. Conceptul este unul pragmatic: de ce să comanzi produse online când poţi comanda întreg magazinul?

FMCG

Compania Coca-Cola a început anul cu o lansare importantă pe piața din România: FUZETEA, un brand care se adresează consumatorilor în căutare de momente de relaxare. FUZETEA este o fuziune între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice.

PepsiCo a lansat proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge, prin care invită toți absolvenții din zona Europei şi Africii Subsahariene să-şi valorifice abilitățile antreprenoriale şi să identifice următoarea direcţie importantă din industria alimentelor și băuturilor.

Compania Agricola Magazine are, începând cu 15 ianuarie 2018, o nouă conducere executivă, care marcheaza trecerea organizației într-o nouă etapă.

Nestle a anunțat vânzarea diviziei de ciocolată din Statele Unite către Ferrero pentru 2,8 miliarde de dolari. Vânzările diviziei americane de ciocolată au ajuns în 2016 la 900 de milioane de dolari.

Fabrica Zahărul Oradea SA, producătorul brandului de zahăr Diamant, va fi închisă în această primăvară, fiind considerată de către proprietari  – compania germană Pfeifer&Langeno – drept o unitate nerentabilă, după ce aceasta a înregistrat numeroase pierderi.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a anunțat că Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen se menţin în topurile preferinţelor românilor, fiind în 2017 cele mai solicitate produse în magazinul online, iar magazinul online a înregistrat o creștere de 23% a vânzărilor față de 2016.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,961 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 15 – 19 ianuarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: