Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 mai – 4 iunie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 31 mai – 4 iunie 2021.

Reprezinți o companie care furnizează servicii, soluții și echipamente pentru retail și pentru companii, în general?
Înregistrează-ți compania în platforma B2B Meetings, unde vei putea să-ți prezinți afacerea și unde vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business.

Retail

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna mai 2021 un număr de 11 magazine, deschideri cu care retailerul se apropie de pragul de 1.500 de magazine la nivel național. Dintre cele 11 magazine deschise, 3 unități sunt în format Standard (supermarket), 5 unități sunt în format City, formatul de proximitate, mai restrâns ca suprafață de vânzare și 3 unități sunt în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.

În această săptămână, Consiliul Concurenței a anunțat că a autorizat tranzacția prin care Profi Rom Food SRL, operatorul celei mai mari rețele de magazine din România, a preluat zece spații comerciale de la compania Pronto Mobile SRL, situate în București.

FMCG

Toneli, liderul pieței de ouă de consum din România, a redefinit produsul Toneli Kids, un produs special creat pentru copii, considerat de producător, și nu numai, cel mai bun calitativ produs din piață. Noul concept are la bază două mari principii: furnizarea unui produs premium și disponibilitatea produsului fresh la consumator, intr-un timp foarte scurt.

Pilsner Urquell a introdus pe piață un nou ambalaj, cu un design mai premium, păstrând în continuare gustul autentic consacrat și tradiția primei beri pilsner din lume.

Unilever South Central Europe (USCE) a anunțat numirea Cristinei Dima în rolul de Marketing Lead al categoriei Beauty and Personal Care, începând cu 1 iunie 2021. Din acest rol, Cristina se alătură echipei de conducere a USCE și va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Beauty and Personal Care ale companiei Unilever.

E-commerce

Grupul eMAG a anunțat venituri de 8,93 miliarde de lei în 2020, dintre care veniturile eMAG în România au reprezentat 5,42 miliarde de lei. De asemenea, operațiunile din Ungaria și Bulgaria au înregistrat o creștere importantă, de 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei.

Studii

Jumătate dintre români sar peste micul dejun, majoritatea fiind fără copii. Ei au tendința de a consuma ceva mai târziu în timpul zilei, ca mic dejun prelungit sau gustare, relatează studiul realizat de compania de cercetare Epiphany pentru FrieslandCampina România (Napolact) și dat publicității cu ocazia zilei de 1 iunie – Ziua Internațională a Laptelui (International Milk Day).

În perioada aprilie – mai a anului 2021, echipa IZI data, cu sprijinul agenției de consultanță strategică Noeland, a realizat un studiu despre consumul produselor fără zahăr și cum a evoluat trendul de alimentație sănătoasă în pandemie. 3 din 10 români din mediul urban consumă (și) dulciuri fără zahăr, tinerii sunt fruntașii clasamentului când vine vorba de alternative la zahăr, cum influențează nivelul de educație preferința pentru alternativele fără zahăr sunt principalele concluzii ale studiului.

News from Romania

O sinteză a principalelor știri din retail & FMCG, din luna mai 2021, în limba engleză:

Romanian FMCG Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian FMCG Retail Market and FMCG industry, in May 2021, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *