Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 decembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 4 – 8 decembrie 2017.

Retail

retailAuchan Retail România a făcut primul pas către e-commerce prin lansarea, încă neoficială, a platformei online www.online.auchan.ro, magazinul online al retailerului unde sunt disponibile, deocamdată, doar produse multimedia şi electrocasnice şi doar pentru magazinul Auchan Militari.

Credit foto: Shutterstock

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Timișoara, în data de 7 decembrie, rețeaua națională ajungând la 215 unități.

Carrefour România a deschis astăzi cel mai nou hipermarket în interiorul noului centru comercial din sudul României, Shopping City Râmnicu Vâlcea, ajungând astfel la un număr de 33 de magazine în acest format și la un total de 311 unități.

PROFI a deschis șapte noi magazine la Baleni, Baia de Fier, Moinești, Onești, Tomești, Scornicești și Vaslui, rețeaua națională ajungând la 687 de unități.

dm drogerie markt, singurul lanț de drogherie din România, deschide în luna decembrie 3 noi magazine în Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca și Arad.

Cel de-al 9-lea magazin Supeco, reţea aparţinând Carrefour România, s-a deschis la Huneadoara joi, 7 decembrie. Noul magazin este situat pe str. Mihai Viteazu nr. 12, Hunedoara.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, pătrunde pe piaţa cosmeticelor de lux şi a lansat prima sa gamă din acest segment – Gerovital Luxury.

Opt din zece români consumă ouă săptămânal, iar cei mai mulți dintre ei (39%) consumă între trei și șase ouă pe săptămână, arată un studiu realizat de compania AGRICOLA.

Din luna noiembrie 2017, operațiunile de producție ale celor două fabrici FrieslandCampina România din Cluj-Napoca și Târgu Mureș sunt conduse de către Lucian Chelba.

Servicii

Asociația „Sută la Sută Românesc”, cu susținerea Mastercard România și sprijinul unor instituții de stat cheie în domeniul protecției drepturilor consumatorilor, a lansat azi, 5 decembrie 2017, Tribuna Consumatorilorcea mai complexă platformă online cu informații despre drepturile consumatorilor.

Studii

Intenția de a face cadouri de Moș Nicolae este foarte mare, fiind tot mai ridicată de la an la an, conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de către MEDNET Marketing Research Center.

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna octombrie 2017, față de luna octombrie 2016, cu 13,6%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 12,6% în luna octombrie 2017, faţă de octombrie 2016, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in November 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,863 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 decembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: