Retail & FMCG – sinteza săptămânii 7 – 11 martie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 7 – 11 martie 2016.

Retail

FMCG prodLidl construieşte un nou sediu de birouri într-un parteneriat „verde” cu Skanska. Noul sediu al retailerului va fi situat în nordul capitalei, în zona Băneasa, și va avea o suprafață de aproximativ 12.500 mp dedicați clădirii de birouri și 2.400 mp pentru un nou magazin Lidl.

Credit Foto: shutterstock.com

Profi a deschis la Motru, judeţul Gorj, primul magazin din acest oraş, reţeaua naţională ajungând la 380 de unităţi ce funcţionează în 180 de localităţi. Acesta este al 13-lea magazin deschis de retailer în acest an.

Carrefour România lansează, în perioada 10 – 23 Martie, campania „De la Români, pentru români” pentru a întări încă o dată susținerea companiei față de produsele fabricate în România.

Lidl propune clienţilor săi produse tradiţionale romăneşti aduse de la fermieri și mici întreprinzători locali, reunite sub brandul „Cămara Noastră”, în cadrul Saptămânii Româneşti care se desfăşoară în perioada 7 – 13 martie, în toate magazinele Lidl din țară.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

Retail internaţional

Auchan, retailerul francez prezent şi în România, a lansat în Franţa serviciul Auchan Frais, un serviciu de tip click&collect, ce presupune comanda online a unor produse proaspete cu ridicare din magazin.

Carrefour a anunţat că va majora anul acesta investiţiile pentru a renova şi a deschide magazine, pentru a-şi consolida redresarea din Europa şi a stimula vânzările din China, conform unui comunicat al companiei privind rezultatele financiare pe întreg anul 2015.

FMCG

Brădet Românesc este noua companie în care românii pot deveni acţionari prin intermediul platformei Sprijina.ro, o iniţiativă a patronului fabricii Lactate Brădet, Marius Badea.

Ciocolateria online www.magazinuldeciocolata.ro a lansat un inedit concept de vânzare, un nou mod de a avea mereu ciocolata ”la tine”: abonamentul la ciocolată.

Lindt & Spruengli AG, producătorul elveţian de ciocolată Premium, vrea să detroneze producătorul Godiva până în 2020 şi să devină cel mai mare comerciant de ciocolată premium din lume.

Danone lansează o nouă campanie integrată de comunicare pentru brandul Cremosso: ,,31 de plăceri Cremosso”. Campania se desfășoară în perioada 4 martie – 3 aprilie 2016.

Studii

Efectul ROPO este un acronim de la „Research Online, Purchase Offline”. Pe scurt, oamenii se informează online despre produsele pe care vor să le cumpere și le achiziţionează offline, din magazin. Efectul ROPO este din ce în ce mai prezent în tiparul de consum actual.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *