Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 martie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 14 – 18 martie 2016.

ARTICOL PREMIUM: Piața băuturilor răcoritoare din România a înregistrat în 2015 cel mai mare consum din ultimii 5 ani

groceryRetail

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea primului magazin în municipiul Rădăuți, județul Suceava, reţeaua sa ajungând astfel la 194 de magazine în toată țara.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl România lansează a lansat contul oficial de Instagram și, cu această ocazie, invită toți utilizatorii aplicației la un concurs.

Olimpiadele Kaufland, proiectul educațional organizat de Kaufland şi Scoala de Valori, desfășurat la nivel național, cu premii în valoare de 2.090.000 de euro și-a desemnat câștigătorii etapei finale.

Retail internaţional

Acţionarii grupului olandez de retail Ahold şi cei ai rivalului belgian Delhaize Group, proprietarul Mega Image, au aprobat fuziunea celor două companii de retail, înlăturând ultimul obstacol care stătea în calea creării celui de al patrulea mare retailer din Europa.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

Auchan Holding, grupul francez de retail care cuprinde Auchan Retail, Immochan (divizia de imobiliare) şi banca Oney Banque Accord, a avut în 2015 o creştere a cifrei de afaceri consolidată fără taxe de 1,7%, aceasta ajungând la 54 232 milioane de euro.

FMCG

Telemeaua de Ibăneşti a devenit primul produs românesc inclus în registrul european al produselor cu ”denumire de origine protejată” (DOP).

PONS RO PRODCOM, importatorul şi producătorul de detergenţi şi produse de curăţenie marca ASEVI – marca înregistrată în România şi la nivel european – semnalează apariţia pe piaţă a produsului ASEVI PARDOSELI PORTOCALĂ 1L contrafăcut.

Gerovital Plant este noua gamă de produse lansată de Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, produse ce au la bază uleiul organic din flori de mac.

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, anunţă lansarea unui nou produs, crema de brânză Crème cu Şuncă. Cremos şi cu bucăţi delicioase de şuncă, noul produs aduce mai multă varietate meselor, devenind soluţia rapidă pentru sandvişuri savuroase şi săţioase.

Danone își propune să răsfețe femeile în luna martie și lansează o nouă campanie integrată de comunicare pentru brandul Cremosso: ,,31 de plăceri Cremosso”.

Guinness, berea stout numărul 1 în lume, te invită din nou să petreci ca un irlandez cu ocazia St. Patrick’s Day. De data aceasta, petrecerile se vor ţine lanţ, timp de o săptămână întreagă, între 14 şi 20 martie, când Guinness organizează St. Patrick’s Week.

PepsiCo România continuă tradiția susținerii și promovării tinerelor talente, prin lansarea celei de-a șaptea ediții a programului de internship Butterfly Effect.

FMCG Internaţional

Preluarea Hamé de către Orkla, în urma acordului parafat în data de 11 decembrie 2015, a fost aprobată ieri de de Consiliul Concurenței. Acordul susține angajamentul Orkla de a oferi produse locale de calitate, brandurile Hamé, completând și punând în valoare portofoliul existent al Orkla.

Lavazza SpA vrea să-şi majoreze vânzările la două miliarde de euro (2,2 miliarde de dolari) până în 2020 după ce săptămâna trecută cel mai mare producător italian de cafea a finalizat achiziţia brandului francez Carte Noire.

Campari, producătorul italian de băuturi spirtoase a anunţat că a încheiat un acord pentru preluarea producătorului francez de lichior Grand Marnier, într-o tranzacţie care evaluează societatea franceză la 684 milioane de euro.

Studii

Un studiu GfK la nivel internațional arată că 23% dintre consumatorii online consideră interacțiunile virtuale la fel de bune ca cele în care întâlnești persoana față în față.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 14 – 18 martie 2016

Spune-ți părerea

  1. doamna directoare

    ma numesc golea stefan mihai din busteni str.independentei -nr24

    va aduc la cunostinta urmatoarele am o pensie de boala de o 140lei si ce imi da de la stat inca

    240lei si va rog foarte frumos sa ma ajutati si pe mine

    va multumesc mult-nr de telefon.0723444243

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: