Sinteza săptămânii 1 – 5 aprilie

Mesajul revistei retail-FMCG.ro din aceasta saptamana este unul simplu si se adreseaza tuturor lanturilor de magazine din Romania care nu au o solutie pentru colectarea selectiva a deseurilor de surse de lumină: parteneriatul cu Asociatia Recolamp poate reprezenta solutia la aceasta problema, parteneriat ce se poate realiza intr-un mod facil şi fără costuri.

Premium:

Creșterea în valoare a categoriei produselor alimentare pentru bebeluşi din România înregistrată în 2012 este, în principal, consecința schimbărilor stilului de viata adoptat de populaţie în timpul perioadei de boom din 2006 – 2008. O interesantă analiză a pieţei de produse alimentare pentru bebeluşi la nivelul anului 2012 şi o prognoză pentru 2013.

Intern:

Campania Profi te premiază, prin care magazinele PROFI daruiesc mii de echipamente IT catorva sute de scoli din Romania, a primit Premiul special pentru sustinerea comunitatii, in cadrul primei editii a Galei Romanian CSR Awards.

Până pe data de 21 august 2013, clienţii real,- Hypermarket vor beneficia de preţuri preferenţiale, cu reducere de 60%, la gama de pahare Luminarc Versailles.

Deşi femeile fac cumpărături online mai frecvent decât bărbaţii (6 din 10 cumpărători online sunt femei), suma cheltuită, în medie, de bărbați este de 135 euro, cu 40 de euro mai mult decât femeile. Toate acestea plus alte amănunte in infograficul Men vs Women.

Danone România lansează, în premieră pe piaţă, DDB (Danone De Băut), o nouă categorie de băuturi adresată adolescenţilor.

Doly-Com, unul dintre liderii pieţei de carne, cea mai mare unitate de abatorizare de bovine şi cabaline şi cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România vizează în continuare exporturile de carne de vită, pe termen mediu și lung.

Europrod, compania parte din Grupul AGRICOLA, responsabilă pentru produse de tip ready meal şi semipreparate, estimează pentru perioada Postului Pastelui o creştere a vânzărilor de aproximativ 15 puncte procentuale faţă de perioada similară a anului trecut.

Competiția Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a 4-a ediție.

GfK a integrat un instrument nou de măsurare a emoţiilor în sistemul său de testare a reclamelor, denumit EMO Scan, ce analizează mişcările faciale ale consumatorilor în timp real, atunci când urmăresc clipuri publicitare, utilizând webcam-uri.

Conferința Brands & Communities 2013 – Grow your audience, un nou eveniment marca SMARK KnowHow, se află la cea de-a doua ediţie

Divizia online a companiei ACCORD Broker de Asigurare, Asigurarea-RCA.ro, este un portal de comparare şi comandă online a poliţelor RCA, o combinaţie unică între insurance-shop şi ghid de informare în domeniul asigurării RCA.

Internaţional:

CEO-ul Carrefour, Georges Plassat, a dezvăluit câteva dintre planurile de revigorare ale retailerului francez din pieţe precum China, Brazilia, Turcia şi Italia.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,863 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 1 – 5 aprilie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: