Recomandările săptămânii în retail-FMCG.ro:
Încă o săptămână până la evenimentul București Business Days: 10 – 11 decembrie
50 de ani de METRO – interviu cu un întreprinzător, partener METRO Cash & Carry România, care investește pasiune pentru a ajuta comunitatea
Retail
coradrive.ro, prima platformă din România cu sistem de tip drive, lansează serviciul de livrare la domiciliu, în parteneriat cu TNT România. Astfel, coradrive.ro își extinde serviciile și, începând cu 3 decembrie, a introdus opțiunea de comandă on-line cu livrare la domiciliu.
Pe 3 decembrie 2014, rețeaua Penny Market ajunge la 157 de unități la nivel național, retailerul german deschizând două magazine în aceeași zi, în Hunedoara și Teiuș.
Programul magazinelor METRO Cash & Carry România în perioada Sărbătorilor de Iarnă.
PROFI a inaugurat un magazin în Bacău şi alte două magazine, în Tulcea şi Bucureşti, reţeaua ajungând să numere în acest moment 272 de unităţi.
Carrefour deschide al patrulea supermarket Market din orașul Brașov, joi, 4 decembrie 2014, ridicând numărul total de magazine în acest format la 86.
Mega Image anunță deschiderea a trei magazine în București, reţeaua naţională ajungând la 370 de unităţi.
Studiu: Retailerii alimentari din România nu comercializează fructe și legume autohtone din agricultura ecologică, cu toate că gradul de comercializare a acestui tip de produse fără certificare ecologică a crescut la 55%, conform studiului “Retailer Scorecard 2014″.
FMCG
Începând cu 30 noiembrie 2014, compania Kandia Dulce a devenit Furnizor Oficial al Casei Regale, titlu acordat de către Majestatea Sa Regele Mihai I al României.
De Ziua Națională, Carrefour România și Aldis au stabilit un nou record mondial pentru România și au primit Certificatul Guinness World Records pentru cel mai lung cârnat din lume.
Doncafé lansează două noi produse în ediție specială, de iarnă: Doncafé Selected Ciocolată și Doncafé Selected Scorțișoară.
Studii
Studiu MasterCard despre obiceiurile consumatorilor privind cheltuielile de Sărbători: oamenii preferă să ofere și să primească din partea celor dragi cadouri personalizate (46%) și cadouri cu o semnificație personală (44%).
Bugetul alocat în acest an pentru achiziţionarea cadourilor pe care le aduce Moş Nicolae va fi, la nivel declarativ, de 294 lei, similar cu cel de anul trecut (290 lei), iar dulciurile şi jucăriile vor fi cele mai întâlnite daruri în ghetuţe, arată un studiu de piaţă realizat de Mednet Marketing Research Center.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
