Sinteza săptămânii 15 – 19 decembrie

Retail

WineGallery-011 (Copy)Mega Image a deschis, în cadrul Mega Image București Mall, primul concept corner specializat de vinuri – Wine Gallery  – un fel de “magazin în magazin” şi a lansat platforma online asociată acestuia.

Retailerul electroIT DOMO a lansat un nou concept de magazin – DOMO POP-UP – o premieră pentru România, ce oferă spre vânzare cea mai nouă tehnologie IT&C. Primul magazin din rețeaua DOMO POP-UP s-a deschis azi, în București, în incinta parcării Kaufland Colentina.

REWE România a deschis 3 emagazin Penny Market, în această săptămână:  la Târgu Frumos, judeţul Iaşi, un altul la Piteşti şi un altul la Braşov, reţeaua Penny Market ajungând la un număr de 160 de unităţi.

Mega Image anunță că cele 19 magazine Angst preluate recent în rețeaua proprie de magazine se redeschid până la finalul acestui an, 18 dintre ele fiind deja redeschise. Începând cu luna ianuarie 2015, toate cele 19 magazine vor fi adaptate la formatul și standardele magazinelor Mega Image și Shop&Go, în urma unui proces de reamenajare.

Mega Image deschide șapte noi magazine: cinci magazine în București, un magazin în Constanța și un magazin în Ploiești, reţeaua ajungând la 401 unităţi.

Carrefour a deschis câte un supermarket Market în orașele Brașov și Târgu Jiu, ridicând numărul total de magazine în acest format la 91.

Bucureşti ocupă locul 30 în topul oraşelor preferate de retailerii internaţionali, clasament condus de Londra, urmată de Paris, Moscova, Milano şi Madrid, conform unui studiu realizat de JLL.

Retail internaţional

Hypermarketurile din Ungaria vor fi nevoite să-şi închidă porţile în zilele de duminică, aceasta fiind cea mai nouă măsură originală a premierului Viktor Orban, ce vine în plus împotriva curentului european de liberalizare a sectorului de retail.

FMCG

România a exportat, în primele nouă luni din acest an, produse agroalimentare de aproape patru miliarde de euro – un record al ultimilor 20 de ani.

Începând cu luna decembrie, familia Ciucaș se extinde cu un nou membru, PET-ul de 1 litru. Ciucaș se prezintă consumatorilor într-un nou ambalaj atrăgâtor asemanator cu o buturugă de lemn.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 15 – 19 decembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: