Sinteza săptămânii 15 – 19 septembrie

Produse noi în magazinul online al revistei: cursuri IFS adresate producătorilor de produse alimentare, cosmetice, chimice, menaj, retailerilor, brokerilor care tranzacționează produse alimentare.

PREMIUM: Care este cea mai importantă piață pentru serviciile marilor furnizori de logistică europeni – un studiu despre potenţialul logistic european.

A doua Conferință Why Not Me dedicată mediului va avea loc la Timișoara pe data de 27 septembrie.

retail

ParkLakeCarrefour va deține și va opera un hipermarket de 12.000 mp în viitorul centru comercial ParkLake, situat în sectorul 3 din Bucureşti, lanțul de magazine devenind partener co-proprietar al proiectului.

BILLA România a anunțat inaugurarea primului magazin din Câmpulung ridicând numărul rețelei naționale la 83 de unităţi.

BILLA România lansează un nou brand de alimente produse în România sub numele de Bun, din România!, reunind unele dintre cele mai bune și proaspete produse autohtone.

Lidl a inaugurat un nou magazin în Bucureşti, reţeaua sa din România însumând în prezent 180 de magazine.

PROFI a deschis la Brad, Judeţul Hunedoara, cel de-al 246-lea magazin al reţelei din România, Brad devenind a 121-a localitate în care reţeaua se face prezenţă.

Mega Image anunță deschiderea unui nou magazin în județul Ilfov şi ajunge la o reţea de 345 de magazine sub mărcile Mega Image (174), Shop&Go (169), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1).

FMCG

Farmec deschide al doilea magazin de brand din Grecia, în orașul Katerini, la numai o lună după inaugurarea primului centru comercial Farmec din această țară, în Salonic. În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca , Arad, Timișoara şi Târgu Mureș.

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, anunţă o nouă inovație pentru consumatori: gama Delicii Calde, care cuprinde toate sortimentele de brânzeturi din portofoliul său, special concepute pentru a fi gătite la cald.

Evenimente

Ambalajele câştigătoare ale celui mai prestigios concurs european de ambalaje din carton, Pro Carton/ECMA Award, vor fi prezente în premieră în România, la Prinţ & Sign 2014, în perioada 24 – 27 septembrie, în standul APRA (Asociaţia Producătorilor de Ambalaje din România).

Specialistii in marketing sunt invitati sa participe la Promotions 360, pe 22 – 23 octombrie, la Crowne Plaza Hotel, evenimentul unde vor afla cum sa creeze campanii promotionale inovatoare, cum sa atraga consumatorii la raft si sa-i fidelizeze pe termen lung.

Studii

Creşterea globală a pieţei de e-commerce este prevăzută să înregistreze o rată anuală de 17% până în 2018, depăşind cu mult rata de creştere de 6% aşteptată pentru piaţa de comerţ bazată pe magazine fizice.

O nouă specie de cumpărători: Xtreme Shoppers = Economie + Tehnologie, conform ultimului studiu GfK FutureBuy în România (Infographic).

Servicii

Aplicația mobilPay Wallet, dezvoltată anul trecut de NETOPIA mobilPay, va fi primul portofel electronic din România deţinut de MasterCard și printre primele din regiune integrat în MasterPass.

Stocul modern de spații logistice și industriale a atins 1,8 milioane metri pătrați la sfârșitul primului semestru din 2014, aproximativ 53% din aceste spații (950.000 mp) fiind în Capitală, conform studiului DTZ Research.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 15 – 19 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: