Sinteza săptămânii 19 – 23 ianuarie 2015

Recomandarea retail-FMCG.ro: BUYER POINT – Milano (12-13 mai 2015), un eveniment B2B dedicat pieţei de bricolaj la care vor participa factori de decizie din retailul european de bricolaj şi producatori din industria de bricolaj din Europa.

Retail

PROFI a inaugurat primele două magazine din 2015, la Matca si Sibiu, plănuind să deschidă până la sfârșitul anului cel puțin tot 71 de unități, câte a deschis în 2014. La ora actuală, reţeaua PROFI numără 277 unităţi.

fruit-cartÎn perioada 22-29 ianuarie, Carrefour România sărbătoreşte Zilele Sănătăţii printr-o serie de evenimente tematice desfăşurate în magazinele din toată ţara. Carrefour România completează portofoliul produselor marcă proprie cu o nouă gamă de iaurt, disponibilă consumatorilor într-o selecție de cinci produse românești.

Credit foto: Shutterstock

Retailerul german Penny Market, parte a Grupului REWE, va demara, în luna februarie a acestui an, programul educațional gratuit de Formare Duală, în urma căruia 20 de tineri vor fi calificați pentru a activa în domeniul retail-ului.

Retail internaţional

În Ungaria, o nouă lege obligă închiderea magazinelor ce au înregistrat pierderi doi ani consecutivi, ţară în care lanţul de magazine SPAR a dezminţit informaţiile privind închiderea unor unităţi în Ungaria, în timp ce retailerul britanic Tesco va renunţa la mai multe magazine faţă de cât anunţase anterior.

FMCG

Cererea de ulei de măsline a gospodăriilor din Europa a scăzut. Potrivit datelor IOC, în timp ce consumul combinat al Spaniei, Greciei şi Italiei a scăzut cu 21% după 2007/2008, cererea în SUA, Japonia şi China a crescut cu 24%.

Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie – 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din 2013.

Activia lansează o campanie integrată de comunicare, cu o nouă provocare: adoptă obiceiuri alimentare și de viaţă sănătoase, consumă Activia zilnic, timp de 14 zile iar, dacă nu ești mulțumită, Danone îți returnează contravaloarea iaurturilor.

Hochland anunţă lansarea a două noi sortimente de caşcaval, cu piper şi busuioc, folosind produse de încredere, realizate din ingrediente naturale.

Studii

Peste jumătate dintre directorii generali din România (54%) se declară foarte siguri de perspectivele de creştere în următorii trei ani ale companiilor pe care le conduc, media la nivel global fiind de 49%, arată rezultatele sondajului PwC Global CEO Survey 2015.

Servicii

TNT anunţă noi facilităţi importante pentru serviciile sale internaţionale cu destinaţia Germania. Ȋncepând de astăzi, compania oferă servicii de livrare garantată în prima parte a zilei, pe întreg teritoriul Germaniei.

În urma adoptării proiectului de Hotârăre privind acordarea tichetelor de masă în format electronic, Up România (fosta Cheque Dejeuner) anunță că va emite cardurile de masă . Acestea vor circula în paralel cu tichetele de masă pe hârtie, alegerea formatului fiind la aprecierea angajatorului.

De asemenea, compania Sodexo, jucător de top pe piaţa românească a tichetelor, va emite, începând cu anul acesta, tichete de masă în format electronic, după ce compania va fi autorizată pentru această activitate de către Ministerul Finanțelor Publice.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,820 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 19 – 23 ianuarie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: