Sinteza săptămânii 19 – 23 octombrie 2015

Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în săptămâna 19 – 23 octombrie 2015:

Cunoscutul brand de ciocolată Americana este prezent din nou pe piaţa din România prin INTER CONECTER – Timişoara, unul dintre cei mai mari importatori de ciocolată premium din România. Americana este o marcă înregistrată INTER CONECTER.

Au început înscrierile la conferința Zilele BIZ 2015. Detalii despre speakeri și program

Retail

Convenience-foodAl patrulea retailer european, Metro AG, a raportat vânzări în linie cu estimările analiştilor în trimestrul trei din 2015 şi a confirmat estimările privind câştigurile din acest an.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour a deschis astăzi, 22 octombrie 2015, cel de-al optsprezecelea supermarket „Market” din București, ajungând la un număr de 101 magazine în acest format.

Lidl Romania va inaugura pe 29 octombrie 2015, în Floreşti, judeţul Cluj, un magazin construit de la zero, reţeaua sa din România ajungând astfel la 189 de magazine.

Rețeaua naţională PROFI a crescut la 350 de magazine prin inaugurarea, în aceasta săptămână, a trei unități la Beclean, Bacău și Oradea.

În perioada 1 septembrie – 4 octombrie, clienții Carrefour România au donat peste 100.000 lei la casele de marcat, în cadrul campaniei de strângere de fonduri organizată de Carrefour și Asociația OvidiuRo.

FMCG

Dupa participarea companiei Transavia la Târgul de food Anuga: Interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil pe piața de export

Brandul Doritos, din portofoliul PepsiCo, invită fanii din întreaga lume să creeze un spot publicitar original ce va intra în cursa marelui premiu de 1.000.000 $ și ocazia unică de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment și regizorul Zack Snyder.

Analize

Fondurile speculative care au mizat pe scumpirea zahărului sunt recompensate cu cea mai mare creştere din ultimii doi ani, pe fondul unei preconizate crize mondiale.

Studii

Conform studiului calitativ realizat în luna septembrie de EXACT Cercetare și Consultanță, lactatele sunt percepute cel mai adesea ca alimente aparținând unui stil de viață sănătos.

Procter &Gamble, Unilever și Orange sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în media (publicitate), în luna septembrie, potrivit mediaTRUST.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 19 – 23 octombrie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: