Sinteza săptămânii 23 – 27 septembrie

Intern

Anunţat încă de la începutul acestui an, conceptul cora Drive, un serviciu prin intermediul căruia clientul plasează comanda online şi îşi ridică singur produsele de la magazin, este foarte aproape de debut. În acest moment cora testează alături de câţiva clienţi noua platformă coradrive.ro care se află în perioada de pre-lansare. Serviciul va fi testat iniţial doar la magazinul cora Lujerului din Bucureşti.

retail-fmcg-logoMega Image a lansat un nou concept store, COOL FOOD, o premieră pentru România reprezentând un concept ce oferă consumatorilor un sortiment exclusiv de produse congelate (GALERIE FOTO). Mega Image închide luna septembrie cu 5 magazine deschise: 3 Mega Image, un Shop&Go și un magazin AB COOL FOOD.

Romanian retail weekly news.

Reteaua PROFI creste la 178 de magazine raspandite in intrega tara dupa ce astazi deschide cate o unitate in format standard in Brasov si Arad, maine una in Iasi, si sambata inca una pe malul Dunarii, la Galati.

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a trei noi magazine de proximitate operate în sistem de franciză. În acest moment, rețeaua numără 39 de magazine de proximitate „Express”, dintre care patru unități în orașul Brașov și 35 în București și Ilfov.

Începând din 25 septembrie 2013, timp de 2 săptămâni, Auchan își întâmpină clienții cu cea de-a IV-a ediție a Târgului de vinuri, unul dintre evenimentele favorite ale toamnei.

Lidl organizează, cu sprijinul Poliției Rutiere Române, cea mai amplă campanie de educație rutieră din România – „Verde la educaţie pentru circulaţie”.

FMCG

Dorna lansează campania „Grijă pentru copii” care are ca scop dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternități din România. Inițiativa este dezvoltată în colaborare cu Organizaţia Salvați Copiii, partener activ în proiecte de protejare a nou născuților.

Cif, marcă a companiei Unilever și lider pe piața produselor de curățat suprafețe mici, relansează cele două game de spray-uri: Gama Ultrafast și Gama Specializată.

23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a napolitanelor Alfers, în contextul introducerii pe piață a unui nou ambalaj și a patru noi arome.

Devenită o sărbătoare globală şi una dintre cele mai importante campanii anuale Guinness, ARTHUR GUINNESS DAY va reuni şi anul acesta muzica şi fanii Guinness din peste 55 de ţări, din toate zonele de timp, dând startul petrecerilor pe 26 septembrie.

Campari, băutura de renume mondial și simbolul clasic al stilului și al culturii italiene, lansează o provocare iubitorilor de modă și de evenimente glam.

Studii

Aproape 60% dintre românii utilizatori de Internet ar cumpăra produse alimentare ambalate dacă acestea ar fi comercializate online de către marile lanțuri de magazine, conform studiului Exact Cercetare și Consultanță.

Servicii

VeriFone Systems si Printec Romania lanseaza o noua solutie de plata cu telefonul mobil – PAYWare Mobile.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,824 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 23 – 27 septembrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: