Sinteza săptămânii 24 – 28 octombrie

Intern:

A doua ediţie a „Romania Retail Summit” a fost organizată de compania Blue Business Media, organizatoare de târguri şi conferinţe internaţionale, în perioada 4-5 Octombrie 2011 în Bucureşti, şi a reunit atât reprezentanţi ai lanţurilor de retail cât şi producători din sectorul FMCG. Revista Retail-FMCG.ro a fost partener media principal al evenimentului. Am publicat în această săptămână câteva concluzii după Romania Retail Summit: 1 şi 2.

Reţeaua franceză de hipermarketuri Auchan sărbătoreşte 5 ani de prezenţă pe piaţa de retail din România prin “Festivalul ofertelor spectaculoase” care îşi va deschide porţile timp de 15 zile şi este amplasat pe aleea centrală din fiecare magazin al reţelei.

Reteaua de magazine PROFI a inaugurat cel de al 102-lea magazin, in Bucuresti, pe Bulevardul Dacia nr. 150, printr-un amestec de spectacol, sarbatoare de Sf.Dumitru si de Halloween si promovarea egalitatii de sanse.

Continuăm seria interviurilor “Retailerii din România și Social Media”, începută în mai, anul acesta, cu unul dintre cei mai noi jucători din retailul FMCG din România, Lidl, în încercarea noastră de a vedea care este deschiderea retailerilor din România vis-a-vis de Social Media. Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 31 octombrie 2011 a încă două magazine, reţeaua sa din România ajungând în prezent la 120 de unităţi.

Carrefour continuă expansiunea în Romania deschizând în capitală supermarketul Carrefour Market Ramnicu Sarat, cel de-al 40-lea supermarket din România şi al 9-lea din Bucureşti.

Revista Biz si partenerul sau din acest an, Class Living, ne invita la cea de-a zecea editie a celui mai relevant eveniment de afaceri din Romania, ZileleBiz 2011. Evenimentul ZileleBiz, creat si organizat de Revista Biz, va avea loc in saptamana 7-11 noiembrie 2011, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel.

Campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”, organizată de MasterCard Europe, împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora şi Auchan, a ajuns la final, înregistrând rezultate peste aşteptări.

Unul dintre cei mai mari producători şi importatori de bere de pe plan local, compania URBB anunţă lansarea pe piaţa din România a 4 sortimente speciale bere, apreciate la nivel internaţional datorită reţetei originale, gustului unic si calităţii de top.

Conform datelor de cercetare GfK Retail and Technology, în segmentul cash & carry si hypermarket-uri, piața de instrumente de scris din România a înregistrat o creştere de 6% în valoare, comparând august – septembrie 2011 cu acelaşi interval din 2010.

Internaţional:

Anheuser-Busch InBev si-a reînnoit sponsorizarea Cupei Mondiale de Fotbal până în 2022, ca parte a planurilor sale de a spori cota de piaţă globală a brandului Budweiser.

Creștere de 4,9% a volumului în Europa Centrală și de Est pentru Heineken.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 24 – 28 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: