Sinteza săptămânii 30 septembrie – 4 octombrie

retail-fmcg-logoRetail

cora România a deschis hipermarketul cora Ploiești în Centrul Comercial AFI Palace Ploiești, ajungând la un număr total de 12 magazine. Deschiderea cora Ploieşti vine la exact 10 ani de la deschiderea primului magazin cora în România, cora Pantelimon. GALERIE FOTO.

La o săptămână după ce a deschis cel de al cincilea magazin standard din municipiul Braşov, PROFI inaugurează prima sa unitate în format City din această localitate. Astfel, rețeaua ajunge să numere opt magazine în județul Braşov şi 179 în întreaga tară.

BILLA sărbătoreşte 14 ani de prezenţă pe piaţa din România. Cu acest prilej BILLA organizează în magazinele sale evenimentele Sărbătoarea Recoltei şi Sărbătoarea vinului  şi derulează campania Sărbătoare pentru fiecare.

Cea de-a treia ediție a competiției de artă culinară METRO Chef și-a desemnat câștigătorii. În perioada 1-3 octombrie, nouă echipe au reușit să impresioneze juriul și au câștigat competiția METRO Chef 2013.

FMCG

Volumul pietei berii a atins 8 milioane hl pe primele şase luni ale anului 2013, în scădere cu aproximativ 3% faţă de cel înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Cauzele şi previziuni articolul Premium din această săptămână.

FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează cașcavalul Clasic Napolact într-un ambalaj nou și modern, făcut după o rețetă tradițională Napolact, care folosește 10 litri de lapte din inima Ardealului pentru fiecare kilogram.

Doly-Com, unul dintre cei mai mari ambalatori de carne proaspătă de pe plan local care operează cel mai mare abator de bovine din ţară, va participa la târgul ANUGA, cel mai mare târg internațional de produse alimentare.

Evenimente

Au început înscrierile la retailArena, un eveniment dedicat comerţului tradiţional şi online. Evenimentul va avea loc la Bucureşti, în perioada 19-20 noiembrie, la hotel Howard Johnson.

Servicii

Începând cu 23 septembrie compania Whiteland Logistics şi-a mărit capacitatea de depozitare prin mutarea depozitului din Timişoara într-o locaţie nouă, mai mare, în localitatea Ghiroda.

În cadrul programului anual Elite, MasterCard lansează campania promoţională „Trăieşte o experienţă chic la Paris!”, ce se desfăşoară între 1 octombrie – 10 noiembrie 2013.

Romanian retail weekly news cu principalele ştiri din retailul autohton, în limba engleză.

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 30 septembrie – 4 octombrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: