În perioada 10-21 ianuarie 2013 revista noastră, alături de compania VBS – Business Solutions, propune cititorilor un Concurs pe tema loializării clienţilor, având drept Premiu un abonament pe un an la “Customers Service Excellence Club” în valoare de 470 Euro + TVA.
Mega Image a închis anul 2012 cu un total de 193 magazine sub brandurile Mega Image (132 de magazine) şi Shop&Go (61 de magazine).
Grupul Carrefour România a anunțat remodelarea a încă două foste magazine Angst, ridicând astfel numărul total de magazine de proximitate Express la 19.
Începând din 10 ianuarie, reţeaua de magazine Penny Market XXL, parte a REWE GROUP, se relansează sub numele XXL Mega Discount, magazinele Penny Market XXL trecând printr-un amplu proces de reamenajare şi modernizare.
Cât de mult și-au schimbat românii comportamentul de consum în 2012 comparativ cu anul 2011 putem vedea în studiul realizat de către MEDNET Marketing Research Center.
Aproximativ 60% dintre familiile din Europa preferă să cumpere online, pentru a profita de preţurile mai bune, disponibile în comerţul electronic. MasterCard a analizat ultimele tendinţe în comerţul electronic şi ne prezintă câteva noutăţi legate de shopping-ul online prin smartphone şi de disponibilitatea retailerilor de a ataşa servicii de shopping online.
real,- Hypermarket a lansat în luna decembrie 2012 un nou concept de vânzare la vrac, destinat de această dată ceaiului şi cafelei. Noul concept „Tea & Coffee Shop” a fost deschis, în forma unui proiect-pilot, în magazinul real,- Pallady din Bucureşti.
Internaţional
Auchan a anunţat că va lansa în curând un nou concept de magazin ce va fi dedicat în întregime produselor proaspete. În Franţa noul concept va purta numele de “Multifrais”.
Alte câteva ştiri externe, pe scurt, de la început de an 2013.
Secţiunea Premium
Cum va arăta piața de ulei din România în următorii 4 ani.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.
