Sinteza săptămânii 7 – 11 octombrie

retail-fmcg-logoRetail

PROFI deschide la Baia Mare un magazin şi ajunge la un număr total de 180 de magazine.

Mega Image a inaugurat azi, 9 octombrie, magazinul cu numărul 253: Mega Image Piaţa Sudului, cel de-al doilea concept store din cadrul reţelei, după cel din Piaţa Gemeni, destinat food shopping-ului. Mega Image deschide două magazine Shop&Go în Bucureşti, urmând să mai deschidă alte cinci unităţi până la finalul lunii octombrie.

Carrefour a deschis primul său supermarket din orașul Moinești, ridicând numărul total de magazine din România, în acest format, la 70.

BILLA România inaugurează două noi magazine în Râșnov și Cernavodă, ridicând numărul rețelei naționale la 75 de unităţi.

Echipa retail-FMCG.ro a avut parte de o experienţă culinară inedită în Centrul de Pregătire în Gastronomie Metro Cash & Carry România.

A patra ediţie a programului naţional „Ajută-ţi şcoala!” iniţiat de către real,- s-a încheiat. 56 de instituţii de învăţământ din 12 oraşe vor primi, pe baza punctelor donate de clienţi, 150 de echipamente şcolare de ultimă generaţie.

FMCG 

Produsele emblemă din portofoliul Feleacul – halva şi rahat – au intrat la raft cu ambalaje noi, după ce au trecut printr-un proces de repoziţionare.

Vinăria Purcari lansează campania #vindinmoldova, care are ca scop creşterea popularităţii vinurilor din Republica Moldova în România.

În luna octombrie, DERO a lansat campania “Spală româneşte”, care îşi propune să readucă în prim-plan spiritul şi tradiţiile româneşti într-o manieră inedită.

Coca-Cola România este din nou premiată la una dintre cele mai importante competiții de publicitate, Golden Drum 2013.

În această toamnă, Danone lansează o nouă campanie Danonino, prin care invită copiii să asambleze şi să colecţioneze animăluţele de la ZOO.

Evenimente

Evenimentul anual al Patronatului Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România va avea loc anul acesta la Cheia, în județul Prahova, în perioada 10-13 octombrie.

Studii

Oferta de mărci proprii din comerţul modern este importantă în alegerea magazinului pentru 25% dintre români, conform unui studiu realizat de Mercury Research în luna iulie.

Servicii

MasterCard oferă consumatorilor o nouă modalitate de a cumpăra online. Opţiunea ”ShopThis!”, disponibilă prin intermediul MasterPass, este proiectată pentru a permite cititorilor să descopere şi să cumpere produsele din paginile editoriale sau publicitare ale publicaţiilor preferate, fără să fie nevoiţi să părăsească pagina respectivă.

Romanian retail weekly news.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 7 – 11 octombrie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: