Sinteza săptămânii 8 – 12 octombrie

Intern:

Raioanele „Hot Corner” din magazinele real,– au lansat „Meniul Zilei”, disponibil pentru numai 9 lei.

Compania Metro Group a anunțat că profitul preconizat pentru anul 2012 va scădea din cauza recentelor creșteri ale șomajului în Europa.

Potrivit unui studiu cantitativ derulat de Daedalus Millward Brown, aproape jumătate dintre românii intervievaţi consideră plata facturilor prin terminale electronice instalate în magazine drept cea mai avantajoasă metodă de plată.

Reveal Marketing Research a dezvoltat în colaborare cu Smart Corporation Group (SCG) un program de coaching inovativ, ce se adresează brandurilor din România.

Unilever a anunţat astăzi un proiect nou, finanţat parţial cu fonduri europene, care va avea ca rezultat reducerea distanţei pe care camioanele companiei  o parcurg pe drumurile europene, cu aproximativ 200 de milioane de kilometri până la sfârşitul anului 2014.

Compania Selgros Cash & Carry România a inaugurat marți, 9 octombrie, primul său parc fotovoltaic, amplasat pe acoperișul magazinului Selgros Pantelimon.

Lidl a continuat investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 11 octombrie a.c. a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 146 magazine.

LIDL marchează un an de prezenţă pe piaţa din România, raportând rezultate excepționale în îndeplinirea obiectivelor ambițioase.

Carrefour România a închiriat șase magazine de la Aliment Murfatlar în Constanța, care au o suprafață totală de vânzare de 3.425 mp, acestea urmând să activeze sub sigla Carrefour Market, ca supermarket-uri.

Coca-Cola HBC România a anunțat lansarea primului Raport de Sustenabilitate, acesta fiind totodată şi primul raport din industria locală de FMCG care respectă cerințele internaționale în materie de raportare a Responsabilității Sociale Corporative (Global Reporting Initiative).

Pe 11 0ctombrie 2012 a fost inaugurat cel de al patrulea magazin PROFI din Brasov, rețeaua ajungând astfel  să numere 133 de unități.

Mega Image va deschide pe 13 Octombrie, un nou magazin Mega Image în Corbeanca, ce va fi situat pe Şoseaua Unirii nr. 238 (Judeţul Ilfov).

Hochland intră pe un nou segment de piaţă, brânză proaspătă, prin lansarea unei game de 5 sortimente.

Internațional:

Analiștii consideră că sunt posibile mai multe scenarii cu privire la organizarea magazinelor din viitor.

Conform ultimului raport financiar publicat, grupul Carrefour  a înregistrat o cifră de afaceri de 22, 6 miliarde de euro în al treilea trimestru al anului 2012.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 8 – 12 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: