Sinteza săptămânii 9 – 13 februarie 2015

PREMIUMEvoluția retailului alimentar din România, în 2014. Previziuni pentru 2015. Ce schimbări vor surveni în peisajul retailului alimentar din România, în 2015?

Recomandare retail-FMCG.roTop 10 evenimente din industria FMCG din România, în 2014

Retail Internaţional

Profitul înainte de taxe şi dobânzi al Metro Group, al patrulea retailer din Europa, a scăzut cu 4,6% în trimestrul patru din 2014, la 1,02 miliarde de euro (1,16 miliarde de dolari), în linie cu estimările analiştilor.

FMCG

hypermarketcartConsiliul Concurenţei a extins investigaţia privind posibila trucare a unor licitatii pe piaţa lactatelor, pentru atribuirea contractelor de “furnizare produse lactate pentru elevi şi preşcolari” (în cadrul programului numit “Cornul si Laptele”).

Credit Foto: shutterstock.com

România a exportat produse agroalimentare de aproape 5 miliarde de euro, în primele 11 luni din 2014, sumă care a determinat majorarea excedentului comercial cu 80%, până la 541 milioane de euro

Alexandrion Grup își creează o nouă imagine și se identifică de acum înainte sub numele de Distileriile Alexandrion. Toate operațiunile Alexandrion Grup (producție, distribuție și import) având ca obiect de activitate produsele alcoolice vor fi cunoscute de acum încolo sub noul nume.

După numai două luni și jumătate de la lansarea petiției online Salvează Berea, 10.000 de români au semnat pentru a cere Guvernului stabilirea accizei la bere la nivelul minim european.

Acționarii Albalact au aprobat, în această săptamână, în Adunarea Generală Extraordinară, cu unanimitate de voturi, admiterea la tranzacționare a acțiunilor societății pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, la categoria a II-a.

Bel Group a lansat un nou brand în România: Leerdammer, o brânză de origine olandeză, lider pe segmentul brânzeturilor feliate în Europa de Vest. Pe piața locală, Leerdammer este distribuită de Danone.

DERO a lansat la începutul lunii februarie campania națională „DERO e al tău” și un nou ambalaj în ediție limitată DERO Ozon+, special creat de tânărul designer român Lana Dumitru.

Simona Halep, cea mai mare jucătoare profesionistă de tenis a momentului în România și cea care s-a impus în lumea sportului prin perseverența și răbdare, se alătură luptei pentru viață a copiilor născuți prematur, prin campania „Grijă pentru copii”.

Studii

Studiu GfK: O treime dintre gospodăriile din România dețin un animal de companie, iar jumătate dintre gospodăriile cu animale de companie cumpără mâncare specializată.

Studiu Tetra Pak: 8 din 10 consumatori consideră că este important și foarte important să cunoască ingredientele alimentelor și băuturilor pe care le consumă, le cumpără doar din locuri sigure, controlate de autorități.

Studiu Nielsen: Românii plănuiesc să cumpere, în următoarele șase luni, mai multe fructe, legume, apă, semințe, iaurt și produse din pește, semnificativ mai mult decât media europeană, şi au încredere în produsele naturale, pe care le consideră mai scumpe.

Servicii

Consiliul Concurenţei va utiliza de la finalul lunii februarie un sistem informatic integrat interoperabil cu bazele de date ale administraţiei centrale pentru asigurarea monitorizării mediului concurenţial.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 9 – 13 februarie 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: