Sinteza săptămânii 12 – 16 decembrie

BILLA România anunță deschiderea a două noi magazine în București și Piatra-Neamț, rețeaua operată de BILLA în România ajungând, astfel, la 61 de unități.

LIDL continuă călătoria culinară începută în aceasta toamnă și lansează prima campanie publicitară de sărbători, având în centru imaginea unei familii fericite ai cărei membri se pregătesc să întâmpine împreună Crăciunul. Campania a fost lansată pe 9 decembrie și va dura până la Crăciun. Lidl România a inițiat, desemenea, campania socială Zâmbet de copil” prin care își propune colectarea de fonduri pentru sprijinirea copiilor săraci din România.

În luna Decembrie 2011, magazinele real,– vor funcţiona în fiecare zi, cele 25 de magazine real,- din România fiind deschise non stop în perioada 15 – 23 Decembrie 2011.

Carrefour continua expansiunea deschizand la Timisoara cel de-al 43-lea supermarket Carrefour Market din tara si al treilea din acest oras, langa Piata Flavia, Bd. Dambovita, Nr.49A şi la Galati supermarketul cu numarul 44, situat in Piata Micro 19, cartier Micro 19.

Ca in fiecare an, Carrefour invita elevii de la clasele I-VIII, din orasele unde are magazine, sa deseneze, desenele lor participand la “Concursul de desene”. La editia de Craciun din acest an au participat 260.000 de elevi din aproximativ 680 de scoli din 16 orase.

In aceasta saptamana, PROFI a deschis inca trei noi magazine si, impreuna cu cel inaugurat de curand la Oradea, reteaua ajunge sa numere 108 magazine la sfarsitul anului.

Mega Image a deschis două noi supermarketuri in locul a două foste magazine G’market: Mega Image Colentina Obor si Mega Image Bucuresti Mall.

METRO Cash & Carry România a inaugurat al şaselea magazin METRO Punct din România, la Turda, Jud. Cluj.

REWE România, compania care operează reţeaua de magazine de tip discount Penny Market si Penny Market XXL, a deschis la Satu Mare cel de-al 117-lea magazin Penny Market din ţară şi unitatea cu numărul 123 din reţeaua sa.

Compania israeliena Tnuva Food Industries Ltd. este foarte aproape de a ieşi de pe piața din România, după ce a investit cca 60 milioane Euro în unitatea de producţie de la Popeşti Leordeni şi în ferma de la Adunaţii Copăceni, motivul fiind acela că fabrica de lactate Tnuva din România provoacă pierderi mari.

Kraft Foods România stabilește un nou record mondial, în cadrul evenimentului de lansare a cărții Mic Dejun 2.0 scrisă cu contribuția fanilor biscuiților belVita Start de pe Facebook și aduce României o nouă certificare Guinness World Records.

Cel mai mare exportator de vinuri îmbuteliate din România, Cramele Halewood, Furnizor al Casei Regale a României, a deschis in Sibiu magazinul propriu de vinuri, Halewood – The Winery Outlet.

În pragul sărbătorilor de iarnă, Farmec îşi lansează noul website www.farmec.ro, care, pe lângă interfaţa prietenoasă şi informaţiile numerose referitoare la companie şi gama de produse, oferă consumatorilor săi posibilitatea de a face cumpărături online direct pe farmec.ro.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,916 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 12 – 16 decembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: