Sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie

Intern:

In parteneriat cu Zibo.ro (universul online al copiilor), Galeria REAL gazduieste actiunea “Schimb de jucarii”, actiune organizata in scop umanitar, cu sprijinul vedetei TV, Cabral Ibacka.

real,-Hypermarket România a lansat noul catalog de vinuri, ediţia Toamnă 2011, care reuneşte o selecţie de vinuri româneşti şi de peste hotare. Acelaşi retailer a lansat şi noul catalog al colectiei toamnei 2011, cuprinzand toate articolele de imbracaminte necesare unei familii pentru acestui anotimp, precum si accesoriile aferente fiecarui moment al zilei. In zilele de 16 si 17 septembrie, hipermarketul real,- din Baia Mare a organizat Targul Producatorilor Locali, primul eveniment de acest fel prin care  real,-  vine in sprijinul producatorilor locali si regionali din judetul Maramures.

Reţeaua de magazine Kaufland aparţinând Schwarz Group, a deschis un nou magazin in Caransebeş, Judeţul Caraş Severin. Kaufland Caransebeş este cel de-al 65-lea magazin din România al reţelei germane şi al şaptelea deschis în acest an.

Carrefour isi continua expansiunea deschizand supermarketul Carrefour Market Pipera, al 38-lea supermarket al reţelei.

Retailerul belgian Delhaize Group, operatorul reţelei de supermarketuri Mega Image din România, a achiziţionat la sfârşitul lunii august 2011 retailerul turc GimRom Holding S.A., cel care operează în România reţeaua de magazine G’Market.

În perioada 22 septembrie – 2 noiembrie 2011, METRO Cash & Carry România organizează ediţia a doua a „Târgului de Birou METRO 2011”, în toate centrele de distribuţie METRO Cash & Carry din ţară (cu excepţia magazinelor METRO Punct). METRO Cash & Carry România participă la a doua ediţie a programului „Let’s Do It, Romania!”, din data de 24 septembrie 2011, cu dorinţa de a face „Curăţenie în toată ţara, într-o singură zi”.

Începând cu această toamnă, Danone România oferă servicii de distribuţie si marketing pentru produsele companiei franceze, Bel Group, pe piaţa românească. Prin acest parteneriat, Danone re-lansează în ţara noastră cele mai de succes branduri la nivel internaţional ale Grupului Bel: La Vache Qui Rit, Kiri, Mini BabyBel şi Pick&Croq.

Ursus Breweries a lansat în premieră pentru România, o sesiune de training-uri adresate barmanilor pe tema comportamentului responsabil în ceeea ce privește consumul de alcool în baruri și cluburi.

Unirea, liderul incontestabil în categoria margarinei pentru prăjituri, a lansat pe piață un nou produs dedicat gospodinelor: Unirea Experta.

GUINNESS, cea mai bine vândută bere neagră la nivel internaţional, a sărbătorit ziua fondatorului său, Arthur Guinness, printr-o serie de evenimente ce avut loc în peste 47 de ţări, inclusiv Romania.

Internaţional:

După primele magazine Carrefour Planet din Franţa, Belgia şi Spania, retailerul francez deschide o nouă piaţă pe acest format, şi anume Grecia, unde săptămâna trecută a inaugurat primul magazin de acest fel din ţară. Retailerul francez Carrefour intenţionează să deschidă un supermarket premium în Paris în termen de un an.

Retailerul britanic Tesco îşi propune să deschidă până la 25 de magazine pe an în China, pentru a “ţine pasul” cu creşterea ţării.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,840 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: