Sinteza săptămânii 7 – 11 martie

Intern:

În perioada 10-23 martie a.c. real,- Hypermarket desfăşoară o amplă acţiune de promovare a produselor italiene în cele 25 de magazine ale reţelei din România. În cadrul Zilelor Italiei real,- oferă peste 200 de produse italiene provenite de la 25 de furnizori originari din Italia.

Cartofii, conservele de legume, fructele, făina, pâinea, uleiul comestibil şi laptele de vacă s-au scumpit cel mai mult în februarie comparativ cu luna ianuarie.

Starbucks lansează campania “Pentru tine”, un tribut adus clienților săi, ca parte din campania aniversară derulată, în acestă perioadă, în peste 17,000 de cafenele Starbucks din întreaga lume.

Internaţional:

Metro Group a dezvăluit planurile pentru o nouă strategie de aprovizionare a diviziei sale Metro Cash & Carry, care va intra în vigoare din 2012, despre care se spune că-i va ajuta pe micii producători iar in Turcia, acelaşi retailer, intenţionează să-şi dubleze numărul magazinelor din această ţară.

Lidl, lanţul magazine tip hard-discount al Schwarz Group, a raportat o creştere de 2,2% a vânzărilor până la 31,5 miliarde de euro pentru anul financiar 2009-2010.

Tot la capitolul rezultate financiare Auchan a înregistrat progrese solide în 2010, iar vânzările Intermarche au crescut cu 4% în 2010.

Retailerul elveţian Coop, operatorul reţelei Selgros în Germania, va revizui formatul compact cash & carry, care a fost lansat în Magdeburg în urmă cu doar trei luni, deoarece aşteptările privind vânzările magazinului-pilot nu au fost încă îndeplinite.

Divizia Asda a retailerului Walmart a anunţat că va deschide 168 de noi magazine în 2011 în Marea Britanie.

În ianuarie 2011, comparativ cu luna decembrie a anului 2010, volumul retailului a crescut cu 0,4% în zona euro (EA17) şi cu 0,6% în EU27, conform Eurostat.

În primul trimestru al anului financiar 2010 – 2011, Grupul Bonduelle a înregistrat o creştere puternică a cifrei de afaceri şi a revizuit trendul ascendent.

Cifre rotunde vor sărbători anul acesta Nivea, la 100 de ani de existenţă şi Starbucks, la 40 de ani de existenţă prin două campanii deosebite ce se adresează consumatorilor.

Incheiem tot cu o campanie, dar a celor de la Heinz, care vor vinde primele 3.000 de sticle din ultima sa reţetă de Tomato Ketchup exclusiv prin intermediul Facebook UK, fiind pentru prima oară când reţeaua de socializare va fi folosită astfel pentru promovarea produselor alimentare.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *