Sinteza săptămânii 7 – 11 noiembrie

Intern:

Primul articol despre Lyoness, o societate de cumpărători independentă, care cuprinde mai multe ţări şi branşe. Avantajul unic în felul său pentru toţi membrii: ei primesc bani înapoi la fiecare cumpărătură şi cheltuială efectuată la unul din cei peste 20.000 de parteneri comerciali Lyoness!

După deschiderea celor 11 magazine nou construite din data de 10 octombrie 2011 și a altor 4 la sfârșitul lunii octombrie și începutul lunii noiembrie, Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 14 noiembrie a încă 2 magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 124 magazine. Noile unităţi se deschid în Constanţa, judeţul Constanţa şi Târgu Jiu, judeţul Gorj.

Între 11 şi 13 noiembrie, hipermarketul real,– Cotroceni găzduieşte în interiorul hipermarketului un târg de produse tradiţionale şi ecologice. Evenimentul îşi propune să vină în sprijinul producătorilor locali şi regionali, pentru a le face cunoscută oferta de produse consumatorilor din întreaga ţară.

De la începutul acestui an JBC EDEN a reuşit să adauge în portofoliul său un alt brand important: cafeaua Amaroy Extra, parafând contractul cu producatorul german Aldi Süd GmbH şi obţinând astfel statutul de importator unic al acestui brand în România.

Radu Timiș este noul președinte al Asociației Române a Cărnii.

Danone România anunţă semnarea unui parteneriat cu DN Agrar Group, pentru colectarea laptelui materie primă. În anul 2009, asociaţii firmei au înfiinţat o fermă zootehnică în comuna Gârbova, judeţul Alba, investind în acest proiect 8 milioane de euro.

Conform unui sondaj realizat la solicitarea Tuborg România în perioada 03-05 noiembrie, berea este una dintre băuturile cel mai des cumpărate în perioada sărbătorilor de iarnă, alături de apă şi sucuri.

Conform unui sondaj realizat cu ajutorul fanilor belVita Start de pe pagina proprie de Facebook , 52% din cei care consumă biscuiții Belvita iau zilnic micul dejun.

Internaţional:

Grupul de retail german Metro Group a oprit pentru moment demersurile de vânzare a diviziei sale de hipermarketuri real, ca urmare a demisiei CEO-ului Eckhard Cordes, survenită la începutul lunii trecute.

Hard discounterul Lidl a ales să implementeze programul de gestiune Retail SAP în toate tările unde retailerul german operează.

Vânzările Henkel în trimestrul trei din 2011 au crescut până la 4.028 milioane euro, o creştere de 1,7 % comparativ cu perioada similară a anului trecut. După ajustări în funcţie de cursul valutar, vânzările s-au îmbunătăţit cu 5,7 procente.

După o vară în care încrederea românilor dădea semne de revenire, primele luni de toamnă au adus scăderea indicelui de încredere a populaţiei măsurat de Barometrul de Încredere a Consumatorului realizat de GfK.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,922 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 7 – 11 noiembrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: