Retail & FMCG – sinteza săptămânii 22 – 26 iunie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 22 – 26 iunie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!


Pro Integrator, producătorul autohton de dezinfectanți profesionali pentru unități sanitare, HoReCa, Facility Management sau industria alimentară, sub brandul Klintensiv, dar și de produse pentru consumatorii casnici, sub brandul Davera, continuă procesul de extindere în retail.

retailRetail

Rețeaua de magazine PENNY se extinde cu o nouă unitate în Craiova, județul Dolj, inaugurată pe 24 iunie 2020.

Credit foto: Shutterstock

Astfel, rețeaua de magazine de tip discount ajunge la 260 de spații deschise în România. PENNY Market devine PENNY, în urma unui rebranding al retailerului.

„Suntem furnizori de servicii de primă necesitate și avem o responsabilitate față de un întreg ecosistem”interviu cu Cătălin Samara, Executive Board Member Carrefour Romania – COO hypermarkets, supermarkets, convenience and Supeco stores.

Carrefour România a inaugurat primul hipermarket Carrefour din județ, în Shopping City Târgu Mureș, situat pe Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 242. Este al 38-lea hipermarket Carrefour pe piața românească, care mărește astfel rețeaua națională de magazine Carrefour la 361 de unități.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă investițiile în rețeaua națională de magazine proprii și deschide un nou magazin de brand în Târgu Mureș, în incinta Shopping City Târgu Mureș.

Lidl continuă să sprijine formarea viitorilor profesioniști din domeniul retailului și să pregătească elevii de liceu pentru meseria de comerciant – vânzător, prin programul Școala de Carte și Meserii. Tinerii care își doresc o carieră în retail se pot înscrie în programul de învățământ dual, în perioadele 29 iunie – 06 iulie și 22 – 24 iulie 2020.

FMCG

Odată cu lansarea campaniei Adaugă #portocaliu lumii tale, în aprilie, Mirinda România și-a propus să adauge un strop de culoare unei lumi care părea din ce în ce mai gri, oferindu-le consumatorilor o serie de ocazii de a regăsi the fun in life, chiar de acasă, prin intermediul unei noi activări.

Compania Nestlé, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară și a băuturilor la nivel global, și-a anunțat planurile locale pe termen scurt și mediu cu privire la implicarea în dezvoltarea comunităților din România, în cadrul unei conferințe online.

NIVEA lansează gelurile de duș FRESH BLENDS cu 90% ingrediente derivate natural. Noua gamă de geluri de duș NIVEA Fresh Blends are grijă și de mediul înconjurător, datorită formulei biodegradabile în proporție de 98% și ingredientelor derivate natural.

L’Oréal a lansat noul program de sustenabilitate “L’Oréal for the future”, prin care anunță ambițiile Grupului pentru 2030. În contextul creșterii provocărilor sociale și de mediu, L’Oréal își accelerează transformarea către un model care respectă limitele planetare, consolidându-și angajamentele referitoare la sustenabilitate și incluziune.

eCommerce

eMAG face un pas important în diversificarea canalelor de vânzare în străinătate și inaugurează primul showroom din afara României, în Ungaria.

Bringo, aplicația de cumpărături personalizate, a lansat serviciul click&collect, care permite clienților să-și ridice cumpărăturile dintr-un magazin Carrefour, fără să mai treacă prin raioane. Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibil în 35 de orașe și în zonele limitrofe.

Glovo, aplicația care livrează orice în orașul tău, lansează Glovo Prime, un nou serviciu ce oferă utilizatorilor livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de doar 29,99 Lei, disponibil în cele 29 de orașe din țară în care compania operează.

Trei crame renumite – Oprișor, Serve și Vinarte – concurente de peste 20 de ani pe piața vinului – se alătură în campania «Trei pentru vin, vinul pentru toți» și lansează platforma comună www.treipentruvin.ro.

Food Service

Daniel Boaje, Directorul General al companiei Premier Restaurants România, partenerul de dezvoltare al McDonald’s în România, pleacă de la conducerea companiei, după nouă ani de la preluarea funcției și peste 20 de ani în care a fost parte din echipă. Paul Drăgan, actualul director general al operațiunilor din Malta va prelua conducerea pieței din România începând cu 1 iulie 2020.

Servicii

DS Smith, lider în producția de ambalaje sustenabile, a anunțat numirea lui Wouter van Tol în funcția de Șef al departamentului de Sustenabilitate și Afaceri Guvernamentale.

Studii

Teamă, nesiguranță, stres și închidere socială –acestea erau cuvintele folosite de consumatori pentru a descrie starea generală în care se aflau la începutul pandemiei de coronavirus, relevă un studiu calitativ iSense Solutions, realizat în comunitatea online iSense Modern Consumers, în decursul lunilor martie – iunie 2020, cu 50 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani, din mediul urban.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *