Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 23 – 27 noiembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 23 – 27 noiembrie 2020.

De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibileDetalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B

la adresa revista@retail-fmcg.ro!

Pe 24 noiembrie 2020, publicația retail-FMCG.ro a împlinit 10 ani de activitate. Pe 24 noiembrie 2010, într-un context destul de frământat, generat de criza financiară din acea perioadă și după câteva luni de teste, se lansa www.retail-FMCG.ro, un proiect B2B exclusiv online, dedicat retailului alimentar, industriei FMCG și sectorului eCommerce. O nouă platformă online pentru retail-FMCG.ro, mai rapidă, mai curată și mai funcțională.

retailRetail

Lidl a continuat investițiile pe piața locală prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Covasna, pe data de 26 noiembrie.

Retailerul a lansat o nouă campanie de comunicare,”#BucuriaLidl înseamnă mai mult decât crezi!”, care aduce în prim plan unele dintre cele mai importante aspecte pe care Lidl, ca angajator, le oferă membrilor echipei sale: o carieră surprinzătoare și beneficii neașteptate.

În parteneriat cu Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, Profi și-a optimizat procesul de ambalare și a obținut o reducere a poluării prin diminuarea cantităților de plastic si carton puse în piață, ca parte a strategiei companiei de a proteja mediul înconjurător.

Douglas, unul dintre cei mai importanți retaileri premium din industria de cosmetice, a anunțat lansarea categoriei RO Brands, dedicată brandurilor locale de cosmetice și produse de înfrumusețare, și invită consumatorii să recomande branduri locale pe care le apreciază, pentru a fi incluse pe platforma www.douglas.ro.


European Digital Commerce, powered by VTEX, este un eveniment online interactiv dedicat comerțului electronic, ce va avea loc pe data de 9 decembrie 2020 și care aduce laolaltă principalii jucători din retail cu jucătorii de eCommerce.

Înregistrare gratuită AICI. 


Cu ocazia Zilei Naționale a României și din dorința de a aduce în atenția românilor unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Auchan a lansat Clubul Mărci Emblematice Românești.

Începând de pe 26 noiembrie 2020, Kaufland a devenit primul lanț de magazine în care 100% din carnea de porc de la Raftul Românesc provine de la porci născuți, și nu doar crescuți în România, ca urmare a extinderii programului de stimulare a producției interne.

Retailerul își oferă spațiul din magazine pentru a găzdui producătorii locali mici de legume fructe care întâmpină dificultăți în comercializarea mărfii în această perioadă.

Carrefour România a prezentat rezultatele programului de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care propune acțiuni concrete pentru a folosi responsabil resursele, a proteja mediul înconjurător și a susține parteneriatele locale și anunță extinderea acestuia în 2021.

FMCG

ACE România, parte din grupul FATER și liderul de piață în Europa pe segmentul înălbitorilor, a anunțat extinderea portofoliului de produse.

Diageo, producătorul brandurilor Johnnie Walker, Smirnoff şi Guinness, a anunţat o serie de 25 de obiective îndrăzneţe în planul său ‘Society 2030: Spirit of Progress’, menit să genereze un impact pozitiv asupra lumii până în 2030, în „deceniul de acţiune” pentru atingerea Obiectivelor de dezvoltare durabilă ale ONU.

Yves Rocher, brandul francez de cosmetice, cu un model unic de business prin care controlează 100% procesul de fabricație al produselor sale, de la plantă, la beneficiile sale asupra pielii, a lansat Colecțiile de Crăciun 2020.

ABSOLUT Vodka, parte din portofoliul companiei Pernod Ricard, co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, lansează “Make a Move”, noua sa campanie creativă, pentru toate dorințele de pe wishlist care se pot îndeplini prin puterea colectivă, ocazie cu care lansează și noua sticlă în ediție limitată – ABSOLUT Movement.

La o săptămână după ce au anunțat demararea primei campanii de reînnoire a identității vizuale și de brand, Artesana International, producătorii lactatelor Artesana, a anunțat că au început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de retail din România.

Începând de pe 27 noiembrie 2020, fanii LEGO pot să aducă în casele lor o părticică de istorie, recreând obiectivul emblematic al Romei cu impresionantul set LEGO Colosseum.

EcoBioGreen

Asociația CSR Nest, cu sprijinul Fundației Coca-Cola și în parteneriat cu Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, a lansat un ghid de bune practici pentru colectarea separată.

E-commerce

Glovo, start-up-ul de livrare la cerere cu sediul în Barcelona, a lansat noua sa divizie de business, Q-Commerce, care marchează o nouă etapă în livrarea la cerere și care oferă posibilitatea de a livra „orice” în numai treizeci de minute sau mai puțin.

foodpanda, cea mai mare platformă de food delivery din România, a anunțat că în 2020 și-a extins operațiunile în 19 noi orașe, iar până la finalul anului compania are în plan extinderea în alte două localități: Tulcea și Giurgiu.

Servicii

Asociația Română a Cafelei a pregătit pentru iubitorii de cafea câteva curiozități despre băutura care ne înseninează diminețile și care este considerată una cele mai populare băuturi din lume după apă, cu peste 400 de miliarde de cești consumate în fiecare an.

Mercury360, unul dintre jucătorii importanți de pe piața serviciilor pentru retail, a lansat, în parteneriat cu Vispera, furnizorul de soluții de inteligență artificială, prima platformă de raportare a auditului serviciilor pentru retail.

Brother, unul dintre cei mai importanți producători de echipamente de birou pentru activitatea de gestionare a documentelor, a propus companiilor din retail, eCommerce, industria FMCG și operatorilor logistici imprimantele industriale pentru etichete Brother TJ, pentru eficientizarea proceselor logistice.

Evenimente

În fiecare toamnă, în România începe perioada de înscrieri pentru competiția Votat Produsul Anului, competiție ce premiază produsele inovative pe baza votului consumatorilor români, exprimat de aceștia în urma unui amplu studiu de piață, realizat pe un eșantion de minim 4000 persoane.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *