Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2017.

RetailRetail

Comisia Europeană a decis să trimită miercuri, 15 februarie, un aviz de deschidere a procedurii de infringement către România, cauza fiind adoptarea Legii 321 – cunoscută și sub denumirea de „Legea Supermarketurilor” – promulgată în luna iulie 2016.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl inaugurează două magazine, în Cluj-Napoca și în Târgu Jiu, în data de 23 februarie, rețeaua ajungând la un număr de 206 unități. De asemenea, retailerul este parte din povestea Electric Castle, unde va fi prezent pentru 5 zile, cu multe surprize pentru participanți.

Două noi localități și-au făcut apariția pe harta PROFI, odată cu inaugurările de la Corcova, Timișoara și Cluj-Napoca și cu cea de săptămâna trecută, de la Grojdibodu, astfel, rețeaua PROFI ajungând la 515 unități.

Kaufland primește pentru al doilea an consecutiv certificarea internațională de Top Angajator în România, acordată de institutul independent Top Employer din Olanda.

Carrefour susține start-up-urile românești la Innovation Labs 2017, cel mai mare program de pre-accelerare pentru startupuri tehnice la început de drum din România.

METRO și Techstars prezintă METRO Accelerator pentru Retail, un program în care startup-urile din România se pot înscrie până pe 12 martie 2017.

FMCG

RawBite și RawSnacksbatoanele ecologice raw-vegan ce urmează trendul actual de consum.

Mirinda își provoacă fanii să intre în Bătălia Aromelor, iar până la finalul lunii martie, pot decide dacă #suntpepene sau #suntananas pe platforma www.mirinda.ro.

Nicoleta Eftimiu este noul Director de Marketing Coca-Cola, fiind la conducerea operațiunilor din România și Moldova.

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, susține pentru cel de-al cincilea an consecutiv, lupta pentru viață a copiilor născuți prematur.

Scandia Sibiu le oferă românilor mâncăruri care au la bază rețete unice și ingrediente de calitate superioară.

Casa accesoriilor de mobil e la casă – un nou concept de vânzări de la ABC Tech.

L’Oréal și UNESCO lansează ediția 2017 a programului „Pentru femeile din știință”.

Analize

Farmec a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane Euro), înregistrând o creștere de 14% față de cifra de afaceri realizată în anul 2015.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,957 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 februarie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: