Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 august – 1 septembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 28 august– 1 septembrie 2017.

analiză retail-FMCG.ro, realizată pentru perioada iulie 2016 – august 2017, ne arată care sunt cele mai populare branduri de retail alimentar din România din punct de vedere al căutărilor pe Google, un criteriu care spune multe despre notorietatea unui brand.

Retail

În luna august 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 23 magazine, față de cele 15 magazine deschise în luna iulie 2017.

Retail

Profi a inaugurat alte şapte magazine în localităţile Dofteana, Conteşti, Perişoru, Fălticeni, Drăgăneşti-Olt şi Braşov, reteaua naţională ajungând la un total de 610 unități.

Credit Foto: shutterstock.com

REWE România a finalizat remodelarea magazinelor XXL Mega Discount, magazinul din Fundeni fiind ultimul care se redeschide în format Penny Market în data de 30 august.

Carrefour România va fi prezent la Baby Boom, cel mai mare târg dedicat copiilor organizat la Romexpo în perioada 31 august – 3 septembrie.

Carrefour a deschis 3 supermarketuri, unul în Iași, unul în Călan și unul în Comuna Chiajna, Market Militari Residence, ajungând la un număr de 209 magazine în acest format.

Lidl a deschis Muzeul Cămărilor Românești, primul muzeu culinar de tip pop-up, care debutează în perioada 8-10 septembrie, în București, în incinta Muzeului Național Cotroceni.

FMCG

Caroli Foods Group, lider de piață în România în industria produselor din carne ambalate, a fost achiziţionat de Sigma Alimentos. Astfel, compania mexicană a cumpărat 51% din acțiunile Caroli, adăugându-le la pachetul de 49% pe care îl deținea deja prin Campofrio Food Group.

Ursus, liderul segmentului de bere premium din România, a urcat pe podiumul World Beer Awards și a câștigat încă două medalii de aur „Country Winner”, în completarea medaliilor câștigate în 2016.

Evenimente

DIGITAL SIGNAGE, prima expoziție din sud-estul Europei dedicată display-urilor digitale și tehnologiilor interactive, va avea loc în București între 26 – 29 septembrie, în Pavilionul Central din Romexpo.

Staropramen, partener principal al evenimentului Street Food Festival, îi invită pe participanți să descopere noi combinații și arome, alături de 10 chefi care își vor dezvălui secretele lor.

Studii

Marketingul este pe primul loc în topul activităților din social media pentru 26% dintre companiile din comerţ şi pentru 21% dintre companiile  din industria alimentară, conform studiului Like & Share – Social media marketing în companiile din România 2017,studiu realizat de compania Valoria.

Retai & FMCG – The most important news from august 2017

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in August 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 august – 1 septembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: