Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 noiembrie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 6 – 10 noiembrie 2017.

grocery retailRetail

Cel de-al 8-lea magazin Supeco, reţea aparţinând Carrefour România, s-a deschis la Balș, județul Olt,  joi, 9 noiembrie, de la ora 7:30.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour România va deschide pe 7 decembrie 2017 un hipermarket în noul centru comercial Shopping City Râmnicu Vâlcea. Magazinul din Râmnicu Vâlcea va fi cel de-al 33-lea hipermarket al rețelei din România.

De asemenea, Carrefour a deschis al patrulea supermarket din Slatina, Județul Olt, ajungând la un număr de 220 magazine în acest format.

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a menționat din nou România în raportul pentru trimestrul al treilea cu perfomațe puternice pentru creșterea vânzărilor.

Auchan Retail România, în parteneriat cu OMV Petrom, a mai deschis încă două magazine de proximitate MyAuchan, în București, stația PETROM Ferentari și stația PETROM Nicolae Grigorescu.

Lidl a ianugurat un nou magazin în Vălenii de Munte, judeţul Prahova. Acest magazin, construit la standarde ridicate de sustenabilitate, este unul relocat ce înlocuieşte mai vechiul magazin din localitate. Reţeaua naţională Lidl rămâne la 213 unităţi.

Profi continuă ritmul de extindere, inaugurând alte 6 magazine la Calafat, Darabani, Deva, Florești, Negru Vodă și Timișoara, rețeaua națională ajungând la un total de 659 de unități.

Kaufland România preia contribuțiile aferente angajatorului în salariul brut al angajatului ca urmare a modificărilor legislative începând cu 1 ianuarie 2018, iar fiecare angajat va avea un salariu net mai mare, în medie cu 1,5%.

Auchan a deschis în Franţa primul magazin Auchanbio, un concept de magazin făcut pentru a satisface nevoile consumatorilor în ceea ce privește produsele ecologice și pentru a ajunge la clienții dornici de a găsi o sortimentaţie relevantă de produse de calitate, la un preț accesibil.

FMCG

Compania timişoreană Inter Conecter, unul dintre cei mai importanţi importatori şi distribuitori de dulciuri premium din România, readuce în atenţie gama de produse de ciocolată Premium Reber – Germania si  biscuiții Premium de la Kambly – Elveția.

Peste 2000 de români, profesioniști, lideri de opinie, specialiști și admiratori, au vizitat standul Vinului Moldovei pentru vinurile moldovenești la recent încheiata ediție a târgului GoodWine 2017, din București, cel mai amplu eveniment de profil.

Studii

Doar 4 din 10 români iau masa cu familia lor, la fel de des pe cât și-ar dori, conform celui mai recent studiu național desfășurat de brandul Delikat despre mesele în familie la români.

Aproape jumătate dintre consumatori, la nivel global, declară că atunci când citesc etichetele despre conținutul produselor pe care le consumă iau în calcul în primul rând să fie fără zahăr și fără ingrediente modificate genetic, conform unui studiu GfK.

Consumatorii din comunitățile mici sunt aproape la fel de informați, folosesc aceleași canale și au așteptări similare cu cele ale consumatorilor din orașele mari, conform primului studiu etnografic realizat de Golin în parteneriat cu iSense Solutions.

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna septembrie 2017, față de luna septembrie 2016, cu 13,7%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 14% în luna septembrie 2017, faţă de septembrie 2016, aceasta fiind cea mai mare creștere a volumului de retail din Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

Evenimente

Conferința Zilele Biz, cel mai puternic eveniment de afaceri din România va avea loc în perioada 20 – 24 noiembrie la ARCUB Gabroveni. Revista Retail-FMCG.ro este partener media permanent al evenimentului.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,460 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 noiembrie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: