Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 6 – 10 septembrie 2021.
Pe 15 septembrie 2021, va apărea cel de-al doilea număr OrDeLi, unde puteți citi totul despre ORganizare, DEsign, Smart & fine LIving, cu accent pe “SMART”.
Fii printre primii care primesc noutățile numărului 2 din OrDeLi și abonează-te la newsletter aici:
www. ordeli.ro/subscribe
Retail
Discounterul PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Băile Herculane, județul Caraș Severin și unul în Bolintin Deal, județul Giurgiu. PENNY ajunge, astfel, la un număr total de 286 de magazine în România.
Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Arad, pe data de 9 septembrie 2021. Cu această deschidere, retailerul ajunge la o rețea de 306 magazine în România.
Continuându-și angajamentul de a investi în comunitățile unde își desfășoară activitatea, Lidl România s-a implicat pentru al treilea an consecutiv în renovarea castelului Bánffy din Bonțida
Operatorul de centre comerciale IULIUS a dat startul programului Go Local pentru susținerea antreprenorilor locali, a celor care fac parte din cotidianul nostru prin afacerile lor. Business-urile locale din programul Go Local vor beneficia de scutiri temporare de la plata chiriei pentru prezența în cadrul ansamblurilor mixed-use de regenerare urbană Palas Iași și Iulius Town Timișoara sau rețelei Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava, dar și de pachete personalizate de promovare gratuite.
FMCG
FrieslandCampina, una dintre cele mai mari cooperative de lactate din lume, a împlinit 150 de ani de la înființare. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.
Food Service Retail
McDonald’s a continuat demersurile prin care contribuie la un viitor mai sustenabil și a introdus ambalaje noi, din carton, pentru toată gama de înghețată, alături de înlocuirea lingurițelor de plastic cu cele din lemn.
Tazz by eMAG a lansat, în premieră împreună cu UNTOLD, un preparat culinar dedicat iubitorilor de senzații gastronomice: UNTOLD Magic Burger by tazz, dedicat ediției din acest an a festivalului.
KFC România, prezent cu 30 de restaurante în București, a adăugat în portofoliu un nou restaurant tip Drive Thru, în zona comercială Pallady, conform strategiei de expansiune stabilite pentru anul acesta.
5 to go a realizat prima achiziție a unui lanț local de cafenele prin preluarea operațiunilor Take Five Coffee din Constanța. Tranzacția a fost definitivată în această lună și vizează 3 dintre cele 4 cafenele ale antreprenorilor constănțeni. Astfel, grupul 5 to go își va consolida puternic prezența în oraș, ajungând la 7 unități deschise în Constanța.
Prin inaugurarea primului restaurant Taco Bell din Bacău, brandul a marcat 13 retaurante la nivel național, după aproape 4 ani de la lansarea pe piața din România.Restaurantul este situat în zona de food court a centrului comercial Arena Mall (Strada Ștefan cel Mare nr. 28) și are o suprafață de aproximativ 100 mp.
Ecommerce
Mega Image a prezentat performanțele înregistrate de propria platformă de eCommerce, în urma investițiilor alocate în ultimul an. Astfel, în prima jumătate a anului 2021, vânzările online, atât pentru livrare rapidă, cât și pentru livrare începând cu a doua a zi, au înregistrat creșteri de aproximativ 55%, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Servicii pentru retail
SCALE EXPERT, unul dintre cei mai importanți importatori de echipamente și soluții de cântărire din România, prezintă o gamă completă de echipamente și soluții companiilor din retail, industria FMCG, eCommerce și sectorul HoReCa, punându-le la dispoziție echipamente de cântărire, etichetare, sisteme POS și echipamente fiscale.
Analize
Potrivit unui sondaj realizat de AHK România, reprezentanța oficială a economiei germane, în rândul companiilor cu capital german din România, problemele de livrare, precum și creșterile semnificative ale prețurilor la produsele intermediare și la materiile prime cauzează probleme majore pentru companiile germane care operează la nivel internațional.
Industria de retail & FMCG din Europa va reveni pe creștere în 2021, după un an în care a fost zdruncinată din temelii de impactul Covid-19, arată raportul “Navigating the New Reality: Retail and Consumer”, realizat de strategy&, departamentul de strategie globală din rețeaua PwC.
Evenimente
retailArena revine cu a 9-a ediție și aduce două zile în care se va vorbi despre schimbările din industrie și viitorul domeniului după pandemie, influențat de comerțul online și digitalizarea rapidă din ultimii ani.
European Digital Commerce, eveniment regional de anvergură, va reuni pe scenă câteva dintre cele mai mari nume din cele mai mari și în vogă companii.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
