Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 aprilie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 12 – 16 aprilie 2021.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail.

B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

retailRetail

Consiliul Concurenței a anunțat în această săptămână că analizează operațiunea prin care compania Profi Rom Food SRL, operatorul celei mai mari rețele de magazine din România – PROFI, intenționează să preia zece spații comerciale de la compania Pronto Mobile SRL, situate în București.

În prezent, aceste spații sunt operate de către Pronto Mobile SRL ca francize Carrefour Express.

Kaufland România, a patra cea mai puternică companie din țară după cifra de afaceri și unul dintre cei mai mari angajatori privați, a atins anul trecut o cifră de afaceri de 12,92 miliarde lei (martie 2020 – februarie 2021). Creșterea a fost de 9% în FY2020 vs FY2019.

Până pe 15 mai 2021, hipermarketurile Auchan din 15 orașe organizează un program propriu de buy-back pentru produse electrocasnice. Astfel, clienții pot aduce în cele 27 de hipermarketuri participante articole electrocasnice vechi, cu circuitul electric complet, la schimb aceștia primind o reducere de 120 lei din prețul de vânzare al unui produs electrocasnic nou achiziționat, din magazinele respective.

Începând din 16 aprilie, programul „O nouă viață by Auchan” se extinde și în hipermarketul Timișoara Nord, aceasta fiind a treia locație a retailerului implicată în proiect. În cadrul acestuia, clienții vor putea regăsi, în completarea colecțiilor vestimentare din oferta magazinului, și o vastă selecție de haine purtate, în stare perfectă de comercializare, prin intermediul unui parteneriat cu lanțul local de magazine de modă M&C.

Centrele comerciale AFI Cotroceni, AFI Ploiești și AFI Brașov, parte din AFI Europe, au implementat un sistem inovator de purificare a aerului care vizează pregătirea clădirilor pentru situații imprevizibile. Siatemul presupune instalarea unui filtru de aer de tip GPS (Global Plasma Solutions), care utilizează tehnologia NPBI (NeedlePoint Bi-Polar Ionization).

Discounterul PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea celui de-al treilea magazin în Pitești, județul Argeș. Astfel, rețeaua națională ajunge la un număr total de 281 de magazine.

FMCG

Sistemul Coca-Cola în România a făcut încă un pas pentru a ajunge mai aproape de viziunea sa către o economie circulară. Compania Coca-Cola a anunșat lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reunește variantele Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr sub o versiune actualizată a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat în întreaga lume în 2016.

De peste 170 de ani, Carlsberg inovează constant și a lansat noua identitate vizuală globală și în România, începând cu această primăvară. Identitatea vizuală emblematică a brandului Carlsberg a fost regândită pentru a atinge echilibrul perfect între formă și funcționalitate.

Asociația Sută la Sută Românesc a lansat, în parteneriat cu 5 licee din București, programul dedicat mâncatului conștient, cu intenție și cu atenție, sub numele “Gustă cu atenție. Bucură-te de moment”. Programul educațional este desfășurat în colaborare cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – ANPC și este susținut de compania Mondelēz International, lider pe piața globală a gustărilor.

Alpin 57 Lux, una dintre cele mai mari companii producătoare de îngheţată din România, parte a Grupului Internațional Food Union, cu o expertiză de 27 de ani în domeniu, ne invită anul acesta într-o călătorie a gusturilor exotice și aduce pe piața locală noutățile delicioase și aromate ale gamei premium Ekselence.

E-commerce

Desprevin.ro, platformă dedicată românilor pasionați de vin, aniversează un an de activitate. Proiectul a reușit ca în primele 12 luni să genereze vânzări de peste 600.000 lei, cu un profit de peste 30%. Desprevin.ro comercializează preponderent vinuri care nu se regăsesc în retail, dar care pot fi găsite în special în online.

Servicii pentru retail

Testo, expert în tehnologia de măsurare, lider pe piața mondială a tehnologiei de măsurare portabilă și un jucător important în managementul digital al calității pentru siguranța alimentelor, propune retailerilor alimentari și restaurantelor o soluție digitală integrată, un sistem care optimizează procesele aferente asigurării calității, sporind așadar siguranța alimentară, prospețimea și calitatea produselor.

Evenimente

Săptămâna 5 – 11 aprilie 2021 a marcat prima etapă din competiția Liga Națională de Marketing, prima competiție de marketing pe echipe din România pe care a lansat-o primăvara aceasta compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat de la noi din țară.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *